Opis stanowiska pracy


Wojskowa Komenda Uzupełnień w Ełku

Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Wojskowa Komenda Uzupełnień w Ełku
ul. Kościuszki 30 bud. 17
19-300 Ełk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie i stała aktualizacja ewidencji wojskowej zasobów rezerw osobowych, ujętych w ewidencji WKU
  • Prowadzenie ewidencji wojskowej w systemie informatycznym SPIRALA-ZINT
  • Uzupełnianie potrzeb mobilizacyjnych uzupełnianych jednostek wojskowych oficerami, podoficerami i szeregowymi rezerwy
  • Typowanie i nadawanie przydziałów mobilizacyjnych żołnierzom rezerwy wg potrzeb jw w oparciu o złożone zapotrzebowania
  • Wytwarzanie i utrzymywanie w stałej aktualności kart powołania dla żołnierzy rezerwy, którym nadano przydziały mobilizacyjne i przydziały kryzysowe
  • Współdziałanie z jw w planowaniu ćwiczeń wojskowych dla żołnierzy NSR oraz WOT
  • Opracowywanie i prowadzenie planów rotacji żołnierzy rezerwy na przydziałach mobilizacyjnych


Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu;
- praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym (od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do godz 15.30) w oświetleniu naturalnym i sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;
- obsługa klienta urzędu, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne;
- stanowisko pracy usytuowane jest na parterze w 1 -piętrowym budynku;
- wnętrze budynku: platforma przyschodowa dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku, na piętro budynku-schody;
- użytkowanie sprzętu biurowego: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Dokumenty aplikacyjne (przyjmowane są tylko kserokopie dokumentów) należy składać w siedzibie urzędu w kancelarii jawnej lu za pośrednictwem poczty (dokumenty należy przesłać w zaklejonej i opisanej kopercie z dopiskiem "NABÓR NA STANOWISKO SPECJALISTY". W ofercie należy podać dane kontaktowe-adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail.

Oświadczenia preferowane są wg wzoru zamieszczonego na stronie BIP KPRM (zakładka: Praca w KPRM) lub na stronie WKU w Ełku w zakładce BIP.

Oferty otrzymane po terminie lub uzupełniane po terminie zostaną uznane za niespełniające wymagań formalnych (decyduje data zarejestrowania w kancelarii jawnej WKU w Ełku lub data stempla pocztowego).

Techniki naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert
- test wiedzy i sprawdzian umiejętności obsługi komputera
- rozmowa kwalifikacyjna

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty.

Po zakończeniu naboru, oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Przewidywany termin zatrudnienia: lipiec 2018r.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy.

Dodatkowe informacje można uzyskać w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-14.00 pod numerem telefonu: 26 133 22 03


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub jednostce/instytucji wojskowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość KPA
  • znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych
  • znajomość przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP
  • umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów wykonawczych do ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP;
  • umiejętność nawiązywania kontaktów z klientem;
  • umiejętność redagowania pism urzędowych;
  • umiejętność obsługi systemu informatycznego SPIRALA-ZINT;
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE";
  • dyspozycyjność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE", a w przypadku jego braku oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-05-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/05/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi