Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach
ul. Warszawska 13, 89-600 Chojnice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • W zakresie pracy kadrowej:
  • sporządzanie projektów dokumentacji nawiązania, przebiegu oraz rozwiązania stosunku służbowego policjantów i pracowników, w tym między innymi dotyczącej: mianowania policjantów na stanowiska służbowe oraz stopnie policyjne, przenoszenia i delegowania, regulacji uposażeń oraz dodatków służbowych/funkcyjnych, przyznawania nagród motywacyjnych, nagród rocznych i zapomóg, udzielania urlopów macierzyńskich, naliczania wysługi lat dla celów emerytalnych,
  • opracowywanie kart opisu stanowisk pracy i szczegółowych zakresów obowiązków stanowisk podległych bezpośrednio Komendantowi Powiatowemu Policji w Chojnicach,
  • opracowywanie projektów dokumentacji związanej z przejściem na zaopatrzenie emerytalne policjantów i pracowników cywilnych;
  • prowadzenie akt osobowych policjantów i pracowników;
  • wykonywanie zadań użytkownika systemów informatycznych KADRA, SESPol, SWOP, SIDAS;
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej absencji chorobowej oraz urlopów policjantów i pracowników cywilnych;
  • realizacja zadań związanych z wydawaniem i wymianą dokumentów służbowych;
  • prowadzenie gospodarki pieczęciami i stemplami znajdującymi się na stanie jednostki;
  • przyjmowanie dokumentacji od kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji;
  • realizacja zadań związanych z Ceremoniałem Policyjnym;
  • W zakresie działalności szkoleniowej i organizacji stażu zawodowego:
  • rozpoznawanie i zapotrzebowanie potrzeb jednostki w zakresie szkoleń specjalistycznych i doskonalenia zawodowego;
  • organizacja kierowania kandydatów na szkolenia, kursy doskonalenia zawodowego oraz warsztaty w ramach limitów przydzielonych przez KWP;
  • planowanie przedsięwzięć szkoleniowych podlegających planowaniu rocznemu w ramach doskonalenia zawodowego lokalnego;
  • sporządzanie okresowej i rocznej sprawozdawczości z działalności szkoleniowej realizowanej w jednostce;
  • opracowywanie projektów dokumentacji niezbędnej do zawarcia, realizacji oraz zakończenia umów stażowych, w tym współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie przebiegu stażu zawodowego;


Warunki pracy

Praca o charakterze biurowym. Obsługa komputera.
Budynek posiada bariery architektoniczne tj. brak wind i podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanych toalet.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
1. warunkiem niezbędnym zatrudnienia na przedmiotowym stanowisku jest pozytywne zakończenie postępowania sprawdzającego skutkujące wydaniem kandydatowi poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych;
2. oferty złożone po terminie, przesłane mailem, niekompletne, uchybiające wymogom formalnym oraz nie zawierające nazwy stanowiska i komórki organizacyjnej nie będą rozpatrywane;
3. kandydaci niezakwalifikowani do procesu rekrutacji z ww przyczyn nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie;
4. oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone;
5. w przypadku dużej ilości ofert przewidujemy przeprowadzenie testu wiedzy lub umiejętności
6. Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach nie ponosi odpowiedzialności za niekompletną lub wadliwą treść ogłoszenia w przypadku jego kopiowania przez podmioty zewnętrzne i umieszczenia na innych niż niniejszy portalach internetowych;
7. wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis;
8. do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • biegła umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • umiejętności w zakresie komunikacji społecznej,
  • umiejętność prawidłowej interpretacji przepisów prawnych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy i samodyscyplina,
  • znajomość przepisów ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej, prawa pracy, kodeksu postępowania administracyjnego,
  • nieposzlakowana opinia i gotowość poddania się procedurze postępowania sprawdzającego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność analizy oraz tworzenia tekstów o charakterze prawnym
  • terminowość i umiejętność sprawnej organizacji pracy
  • zdolność analitycznego myślenia
  • odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie wszystkich świadectw pracy z dotychczasowych miejsc zatrudnienia (w przypadku niewydania świadectwa pracy przez pracodawcę: oświadczenie zawierające informację o fakcie niewydania przez pracodawcę świadectwa pracy oraz okresie zatrudnienia, stanowisku i trybie rozwiązania stosunku pracy),
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe popełnione umyślnie,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" wydane przez jednostki Policji lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.),
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-05-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/05/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi