Opis stanowiska pracy


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw komunikacji społecznej w Stanowisku ds. Komunikacji Społecznej Oddziału w Bydgoszczy

85-085 Bydgoszcz ul. Fordońska 6

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizuje politykę informacyjną w zakresie komunikacji zewnętrznej, zgodnie z przyjętymi założeniami, poprzez koordynację przygotowania i tworzenie materiałów informacyjnych do publikacji zarówno w Internecie za pośrednictwem strony internetowej GDDKiA oraz profili GDDKiA w mediach społecznościowych a także w formie komunikatów prasowych. Ściśle i na bieżąco współpracuje z mediami w sprawach należących do zakresu działalności oddziału poprzez aranżowanie wywiadów z dyrekcją Oddziału, organizację briefingów, konferencji, uroczystości,
  • monitoruje, analizuje i interpretuje przekazy medialne na temat organizacji w zakresie obecnych i potencjalnych szans i zagrożeń dla urzędu,
  • koordynuje, przygotowuje i realizuje plan działań promocyjnych, edukacyjnych i informacyjnych dla zadań realizowanych przez Oddział i Centralę GDDKiA, w tym realizowanych ze środków unijnych, w uzgodnieniu z Rzecznikiem GDDKiA, (w szczególności opracowuje publikacje, materiały elektroniczne),
  • współpracuje z Rzecznikiem GDDKiA przy udzielaniu terminowych i rzetelnych informacji w sprawach należących do zakresu działalności oddziału, uczestniczy w spotkaniach i naradach organizowanych przez przełożonych oraz Rzecznika GDDKiA,
  • kształtuje poprawną komunikację wewnętrzną urzędu poprzez dbałość o pozytywny wizerunek GDDKIA wśród pracowników Oddziału, co w szczególności oznacza inicjowanie, koordynację i przygotowywanie materiałów informacyjnych dla pracowników, spotkań pracowniczych, zarówno wewnątrz Oddziału, jak i w relacjach Oddziału z całą GDDKIA,
  • współpracuje w przygotowywaniu i przeprowadzaniu spotkań informacyjnych, w tym w szczególności wskazywanie, sugerowanie i koordynowanie akcji zaangażowania urzędu w poprawę sytuacji społeczności lokalnych, czy na rzecz ochrony środowiska,
  • prowadzi Rejestr oraz koordynuje działania w zakresie udostępniania informacji publicznej,


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


Praca w terenie,
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach,
Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Permanentna obsługa mediów


 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych.
Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, a także nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze realizacji projektów z zakresu komunikacji społecznej,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz prawa prasowego, ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • znajomość podstawowych aktów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie dróg publicznych,
  • znajomość technik dobrej prezentacji przed kamerą i opanowanie stresu przy wystąpieniach publicznych,
  • sprawna obsługa komputera - pakiet MS Office,
  • posiadanie kompetencji: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu public relations, dziennikarstwa, komunikacji społecznej lub marketingu,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia świadectwa ukończenia studiów podyplomowych,

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-08-09
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    Oddział w Bydgoszczy
    ul. Fordońska 6
    85-085 Bydgoszcz

    lub pocztą elektroniczną na adres bydgoszcz.rekrutacja@gddkia.gov.pl

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/07/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi