Opis stanowiska pracy
Izba Administracji Skarbowej w BydgoszczyDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw ds. kontroli stanu technicznego obiektów oraz prowadzenia inwestycji budowlanych
i remontów w Dziale Zarządzania i Administrowania Nieruchomościami w Izbie Administracji Skarbowej w Bydgoszczyul. Dr. E. Warmińskiego 18
85-950 Bydgoszcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Opracowywanie kosztorysów inwestorskich, przygotowywanie materiałów przetargowych dotyczących opisu przedmiotu zamówienia, dokonywanie typowania robót, przedmiarowania
- Przeprowadzanie kontroli okresowych obiektów budowlanych Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
- Nadzorowanie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego oraz współpraca z inspektorami nadzoru, przygotowywanie dokumentacji w sprawach technicznych, prowadzenie korespondencji z wykonawcami
- Współpraca z organami samorządu terytorialnego, terenowymi organami administracji rządowej oraz instytucjami i jednostkami będącymi gestorami urządzeń użyteczności publicznej w sprawach związanych z prowadzonymi przez Izbę Administracji Skarbowej w Bydgoszczy procesami inwestycyjnymi i remontowymi
- Wspomaganie obsługi systemu MACHINA
- Przygotowywanie zleceń prac remontowych, remontowo-budowlanych oraz umów w tym zakresie
Warunki pracy• praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie
• budynek nieprzystosowany architektonicznie do poruszania się osób z niepełnosprawnością ruchową
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Zakres tematyczny wiedzy przewidziany w naborze:
- ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane oraz rozporządzenia wykonawcze do ustawy;
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane.
DOKUMENTY ZAWARTE W OFERCIE PRACY, TJ. LIST MOTYWACYJNY, CV ORAZ OŚWIADCZENIA, MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM,
A DODATKOWO LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA TAKŻE DATĄ.
Dokumenty przedkładane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia → Nabór).
Postępowanie kwalifikacyjne składa się z dwóch etapów i polegać będzie na sprawdzeniu wiedzy i umiejętności kandydata w formie testu oraz rozmowie kwalifikacyjnej. Zastrzega się możliwość rezygnacji z testu i połączenia sprawdzenia wiedzy z rozmową kwalifikacyjną.
O terminach etapów naboru kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie
lub drogą elektroniczną – w tym celu zaleca się podanie numeru telefonu i adresu e-mailowego.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 4217,27 zł brutto – przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 2,20.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod nr telefonu 52 32 56 176 lub pisząc na adres e-mail: nabory.IAS.Bydgoszcz@mf.gov.pl
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe budowlane
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze prawa budowlanego
pozostałe wymagania niezbędne:- Uprawnienia konstrukcyjno-budowlane
- Bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego oraz finansów publicznych
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce
- Komunikatywność
- Umiejętność wykonywania przeglądów budowlanych
- Umiejętność sporządzania kosztorysów budowlanych
- Brak pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów oraz brak współpracy z ww. organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Uprawnienia dotyczące instalacji sanitarnych
- Umiejętność obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w resorcie finansów wymaganych na danym stanowisku
- Odporność na stres
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Prawo jazdy kat. B
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych
- Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień dotyczących instalacji sanitarnychOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruDokumenty należy złożyć do: 2019-07-26
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu