Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 27/05/2018.

specjalista

Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Bydgoszczy

Kujawsko-Pomorski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Bydgoszczy ul. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, delegacji służbowych oraz innych nieobecności;
  • organizowanie naborów na wolne stanowiska pracy, współpraca z pracownikami innych komórek w zakresie sporządzania ocen pracowniczych członków korpusu służby cywilnej oraz opisu stanowisk pracy;
  • prowadzenie sprawozdawczości wewnętrznej i zewnętrznej z zakresu zatrudnienia, fluktuacji kadr, czasu pracy i szkoleń;
  • realizowanie zadań związanych z funduszem socjalnym;
  • prowadzenie spraw oraz dokumentacji związanej ze szkoleniami z zakresu BHP oraz badaniami wstępnymi, okresowymi i kontrolnymi pracowników WIF, wystawianie skierowań na badania lekarskie;
  • sprawdzanie pod względem merytorycznym list płac;
  • prowadzenie stosownych ewidencji wewnętrznych aktów prawnych, pełnomocnictwa i upoważnień;
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem zezwoleń na prowadzenie aptek ogólnodostepnych, punktów aptecznych oraz wydawaniem zaświadczeń dla placówek obrotu pozaaptecznego;
  • przygotowywanie i zdawanie matreiałów do archiwum zakładowego;
  • sporządzanie czystopisów pism wychodzących z Inspektoratu
  • obsługa urządzeń biurowych takich jak: komputer, drukarka, skaner.


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu usytuowanego na VI piętrze z windami i podjazdem dla osób niepełnosprawnych bez dostępu do toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w pozycji siedzącej, wymagająca wysiłku statycznego.
Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Przewidywany termin zatrudnienia 01.03.2018 r. Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze.
Osoby zakwalifikowane do udziału w naborze zostaną powiadomione telefonicznie lub mailowo.
Kandydaci muszą spełniać wszystkie wymagania niezbędne, jak również złożyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Oferty niewykorzystane, odrzucone zostaną zniszczone. Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem telefonu WIF 52 320 61 80.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe administracyjne. Biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ustawy o służbie cywilnej, praktyczna znajomość procedur administracyjnych, instrukcji kancelaryjnej i instrukcji archiwalnej, praktyczna znajomość obsługi urządzeń biurowych.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
Doświadczenie w administracji biurowej, umiejętność dobrej współpracy z innymi współpracownikami, wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie związane z prowadzeniem spraw kadrowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - kopie świadectw pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    14/01/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry