Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji w BiałymstokuKomendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaKomenda Miejska Policji w Białymstoku, ul. Bema 4, 15-369 Białystok
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Rozpatruje skargi i wnioski na działalność organów Policji i ich pracowników na terenie działania Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku w celu ustalenia przyczyn powstania skargi i udzielenia odpowiedzi skarżącemu.
- Rozpoznaje korespondencje oznaczoną jako „listy” w celu udzielenia rzeczowej informacji na wskazane w piśmie zagadnienie.
- Nadzoruje i analizuje materiały przesłane z podległych jednostek i komórek organizacyjnych z zakresu postępowań skargowych w celu sprawdzenia poprawności merytoryczno-formalnej wykonanych czynności.
- Przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w celu informowania, udzielania porad oraz przyjmowania skarg i wniosków.
- Kieruje według właściwości do innych jednostek skargi i wnioski w celu przeprowadzenia postępowań wyjaśniających.
- Prowadzi zapisy w rejestrze skarg i wniosków, w książce przyjęć interesantów w celu bieżącego rejestrowania i aktualizacji ewidencjonowania załatwionych spraw i zgłaszających się interesantów.
- Przeprowadza analizy zagadnień związanych ze skargami i wnioskami w celu podejmowania przedsięwzięć eliminujących uchybienia i doskonalących pracę Policji.
- Archiwizuje materiały wytworzone w zespole skargowym celem zapewnienia właściwego przechowywania dokumentacji.
Warunki pracyPracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów, praca w podstawowym systemie czasu pracy od godziny 7.30 do godziny 15.30, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko usytuowane na drugim piętrze budynku. Do budynku prowadzą schody, jest też winda dla osób niepełnosprawnych, którą można dostać się do wejścia głównego. Wewnątrz budynku jest winda. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty niekompletne, otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Listy motywacyjne oraz wszystkie oświadczenia muszą być podpisane.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Imienne listy kandydatów/kandydatek, zakwalifikowanych na test pisemny (I etap naboru), ze wskazanymi terminami zgłoszenia się na test pisemny zostaną zamieszczone na stronie internetowej KMP w Białymstoku, w BIP, w zakładce "wolne stanowiska pracy w SC". Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.
Zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu przez pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa. Przewidywana wysokość mnożnika służącego do ustalania wysokości wynagrodzenia zasadniczego wynosi co najmniej 1,1210 to jest 2100,57 zł brutto.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: (85) 670 33 12 lub (85) 670 26 61.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok i 7 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy o Policji
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-30
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu