Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Białobrzegach

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

INSPEKCJA WETERYNARYJNA
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Białobrzegach
ul. Żeromskiego 84, 26-800 Białobrzegi

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie rozliczeń finansowych urzędowych lekarz weteryanrii
  • kontrola dowodów księgowych pod wzgledem formalno-rachunkowym
  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiazaniem stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych
  • prowadzenia akt personalnych pracowników
  • rozliczanie czasu pracy pracowników
  • sporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, US
  • ewidencja środków trwałych
  • prowadzenie procesu windykacji
  • przygotowywanie sprawozdań budżetowych
  • realizacja innych zadań powierzonych przez głównego księgowego


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych: fax, kserokopiarka, niszczarka do papieru, skaner). Zadania wykonywane w siedzibie Inspektoratu. oraz współpraca z bankiem, urzędami i instytucjami. Praca wymaga dyspozycyjności. Narzędzia i materiały pracy: komputer, fax, niszczarka, skaner. Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie. Budynek Inspektoratu nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Pomieszczenia biurowe zlokalizowane na III piętrze.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wymagane oświadczenia, CV oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
Dopisek na kopercie - "Oferta pracy nr..."
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 48 613 47 78 w godz. 8-16
O przyjęciu decyduje kolejność złożenia dokumentów.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w ksiegowości.

Znajomość Kodeksu Pracy, Ustawy o służbie cywilnej, zasad rachunkowości i sprawozdawczości jednostek budżetowych. Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • zdolność analitycznego myślenia, selekcji informacji
  • umiejętność redagowania pism
  • odpowiedzialność, wnikliwość i dokładność
  • umiejętność dobrej organizacji pracy
  • samodzielność w realizacji zadań, odporność na stras


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/08/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi