#

Specjalista Wsparcia Procesów CRM

Devire

Sosnowiec, śląskie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Specjalista Wsparcia Procesów CRM

Lokalizacja: Sosnowiec

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży motoryzacyjnej

Nasz Klient zapewnia:

  • Pracę w miłej, profesjonalnej atmosferze ze wsparciem zespołu
  • Wysokie standardy pracy w renomowanej firmie
  • Możliwość rozwoju umiejętności związanych z obsługą systemów klasy ERP i narzędzi analitycznych
  • Pracę w środowisku międzynarodowym z ciągłym wykorzystywaniem znajomości języków obcych
  • Rozwój w zakresie znajomości specyfiki standardowych procesów przemysłowych (MoC, PPAP)
  • Kompleksowe przygotowanie do wykonywania zadań na stanowisku Koordynatora Wsparcia Procesów CRM

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (na poziomie C1-C2)lub znajomość innego języka nowożytnego na poziomie C1-C2 (preferowany język niemiecki, francuski lub włoski) i równocześnie znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2
  • Umiejętność pracy w systemie SAP, atutem będzie znajomość systemu CRM
  • Co najmniej 2 lat doświadczenia w obszarze obsługi klienta wewnętrznego i/lub zewnętrznego (doświadczenie w obszarze wsparcia sprzedaży będzie dodatkowym atutem)
  • Wykształcenie wyższe
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne
  • Umiejętność komunikacji z różnymi funkcjami w organizacji
  • Systematyczność, umiejętność dobrej organizacji pracy i pracy w zespole

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za:

  • Koordynowanie procesów biznesowych obejmujących Management of Change (MOC), Production Part Approval Process (PPAP) i reklamacje jakościowe i logistyczno-transportowe za pomocą systemów CRM i SAP oraz dedykowanych narzędzi
  • Współpracę z działem sprzedaży, logistyki, łańcucha dostaw, księgowości oraz produkcji w celu konsolidacji wymaganych informacji i/lub ich przekazania do odpowiedniej jednostki dla potrzeb realizacji danego zadania
  • Monitorowanie otwartych zadań, wspieranie działu sprzedaży w celu ich finalizacji
  • Prowadzenie szkoleń z zakresu PPAP i reklamacji jakościowych oraz logistyczno-transportowych
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi