Zakres zadań:
• Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie informatyczne dla użytkowników
• Zarządzanie incydentami, wnioskami i zmianami w systemie ITSM
• Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
• Szkolenia użytkowników z obsługi komputerów, systemów Klienta i polityk IT
• Instalacja, konfiguracja i utrzymanie sprzętu i oprogramowania IT
• Zarządzanie zainstalowanym oprogramowaniem i aplikacjami
• Współpraca z pozostałymi pracownikami i zespołami wsparcia w ramach projektów IT
• Wykonywanie innych powierzonych obowiązków
• Tworzenie i aktualizacja instrukcji dla użytkowników oraz innej dokumentacji IT
• Współpraca z dostawcami sprzętu i usług IT
• Doświadczenie zawodowe we wsparciu informatycznym użytkowników
• Wykształcenie techniczne
• Znajomość obsługi, konfiguracji i instalacji sprzętu komputerowego i biurowego
• Znajomość zagadnień pracy komputerów w sieci LAN i Wi-Fi
• Znajomość systemów operacyjnych Windows, aplikacji biurowych Office (konfiguracja aplikacji Microsoft Outlook, Skype, funkcji programów Microsoft Word, Excel) oraz popularnych narzędzi
• Znajomość konfiguracji urządzeń mobilnych
• Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Oferujemy:
• Umowę o pracę
• System premiowy uzależniony od osiągniętych wyników
• Prywatną opiekę medyczną
• Dofinansowanie zajęć sportowych
• Ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole
• Możliwości rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia
Bardzo dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatkami/kandydatami.
W it WORKS łączymy najlepsze praktyki rynkowe i wieloletnie dośw... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.