poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Specjalista w Wydziale Zarządzania Flotą
Zakres czynności:
- prowadzenie ewidencji, rozliczeń oraz umów i spraw z zakresu przypisanego do Biura -WZF
w aktualnie obowiązujących w spółce oraz systemach elektronicznych (w tym rozliczenie kontraktu ARVAL) - współpraca z kontrahentami w zakresie działań przypisanych do Wydziału Zarządzania Flotą
- prowadzenie ewidencji i przygotowywanie według obowiązujących aktualnie regulacji dokumentów, formularzy niezbędnych dla funkcjonowania Spółki w zakresie objętym działaniami Biura niezbędnej dla GUS
- realizacja zakupów zgodnie z obowiązującymi w spółce procedurami oraz prowadzenie rozliczeń
i ewidencji kosztów utrzymania i eksploatacji pojazdów - rozwiązywanie codziennych, organizacyjnych i administracyjnych spraw dotyczących gospodarki transportowe oraz koordynacja procesu wymiany floty w PKP S.A.
Wymagania:
-
wykształcenie zgodne z ZUZP
-
doświadczenie zgodne z ZUZP
- prawo jazdy kategorii B
- podstawowa wiedzą i umiejętności w zakresie obsługi sprzętu teleinformatycznego
- znajomość pakietu Office
- mile widziana znajomość topografii miasta stołecznego Warszawy
Oferujemy:
- umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
- atrakcyjne warunki i niezbędne narzędzia pracy
- szeroki pakiet świadczeń pozapłacowych
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.