Specjalista w Wydziale Sprzedaży - Katowice , śląskie
od PKP SA
PKP SA

poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Specjalista w Wydziale Sprzedaży

Miejsce pracy: Katowice

Zakres czynności:

  • prowadzenie ekonomicznie uzasadnionej sprzedaży nieruchomości należących do PKP S.A.
  • organizacja procesu sprzedaży nieruchomości poprzez jego dostosowanie do aktualnej sytuacji rynkowej
  • opracowywanie projektów wniosków do Zarządu PKP S.A., Rady Nadzorczej PKP S.A., ministra właściwego do spraw transportu i spraw Skarbu Państwa w sprawie sprzedaży nieruchomości
  • organizacja i prowadzenie przetargów oraz rokowań na sprzedaż nieruchomości należących
    do PKP S.A.
  • organizacja i prowadzenie sprzedaży nieruchomości należących do PKP S.A. w trybie
    nie wymagającym przetargu lub rokowań
  • prowadzenie promocji i marketingu sprzedaży nieruchomości we Współpracy z Wydziałem Handlowym
  • współpraca w zakresie uregulowania stanu prawnego nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży
    i organizacji procesu jej sprzedaży z właściwymi komórkami organizacyjnymi Oddziału oraz PKP S.A. Centrali
  • analizowanie lokalnych rynków nieruchomości oraz współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi
    i agencjami nieruchomości w celu wyboru optymalnej dla danej nieruchomości strategii jej sprzedaży we Współpracy z Wydziałem Handlowym
  • zlecanie wycen wartości rynkowej nieruchomości zgodnie z ustalonymi wytycznymi
  • opiniowanie projektów oraz wnioskowanie o podział nieruchomości
  • sprzedaż środków trwałych należących do PKP S.A. umiejscowionych na obcych gruntach
    z wyłączeniem art. 49 Kodeksu cywilnego i art. 47 ustawy
  • prowadzenie wymaganej dokumentacji spraw wg obowiązujących procedur i wytycznych, właściwe jej przechowywanie i archiwizowanie

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe, studia podyplomowe: pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, wycena nieruchomości i/lub zarządzanie nieruchomościami)
  • umiejętność weryfikacji operatów szacunkowych
  • doświadczenie przy komercyjnej sprzedaży nieruchomości
  • obsługa komputera i innych urządzeń biurowych
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • doświadczenie w organizacji i prowadzeniu spotkań z klientami
  • kreatywność, komunikatywność, zorientowanie na cele, samodyscyplina
  • umiejętność pracy w zespole
  • wysoka motywacja do pracy, zaangażowanie i samodzielność

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w firmie z bogatymi tradycjami
  • udział w licznych projektach związanych z rozwojem firmy
  • szeroki pakiet świadczeń pozapłacowych

Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.

Nadesłanych ofert nie zwracamy.