Opis stanowiska pracy
Nabór na stanowisko Specjalista
Akademia Sztuki Wojennej poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty w Wydziale Infrastruktury.
Zakres odpowiedzialności i obowiązków na stanowisku:
- znajomość przepisów prawnych ogólnie obowiązujących i regulacji resortowych regulujących zagadnienia na zajmowanym stanowisku;
- wyposażenie budynków, obiektów budowlanych lub terenu w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnice;
- zapewnienie konserwacji, przeglądów, badań oraz naprawy urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w sposób gwarantujący ich sprawne i niezawodne funkcjonowanie oraz udokumentowania wyników tych czynności stosownymi protokołami;
- współpraca z delegaturą WOP i koordynacja realizacji zaleceń pokontrolnych wynikających z protokołów z czynności kontrolno- -rozpoznawczych, prowadzonych przez WOP oraz przygotowanie pisemnych informacji do właściwego terytorialnie szefa Delegatury WOP o ich wykonaniu;
- przygotowanie wystąpień do właściwego terytorialnie szefa delegatury WOP z wnioskami o uzyskanie zgody spełnienia wymagań ochrony przeciwpożarowej, w inny sposób niż przedstawiony w przepisach techniczno-budowlanych i przeciwpożarowych;
- uzgodnienia z komendantem powiatowym (miejskim) PSP w porozumieniu z właściwym terytorialnie Szefem Delegatury WOP sposobu połączenia urządzeń sygnalizacyjno - alarmowych, systemu sygnalizacji pożarowej z obiektem komendy PSP lub obiektem, wskazanym przez tego komendanta;
- Przygotowanie zawiadomienia do właściwego terytorialnie Szefa Delegatury WOP o zakończeniu inwestycji, na które nałożono obowiązek uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu;
- prowadzenie ewidencji sprzętu pożarniczego i urządzeń przeciwpożarowych z uwzględnieniem terminów przeglądów i konserwacji wynikających z przepisów;
- opracowania procedur eksploatacji oraz przeprowadzania przeglądów i czynności konserwacyjnych zamontowanych w obiekcie urządzeń przeciwpożarowych, wskazania w procedurach czynności i obowiązków spoczywających na użytkownikach obiektów oraz udostępnienia opracowanych procedur użytkownikowi lub podmiotowi odpowiedzialnemu za opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego;
- opracowania w uzgodnieniu z użytkownikiem harmonogramów przeprowadzania przeglądów i czynności konserwacyjnych urządzeń przeciwpożarowych i sprzętu pożarniczego;
- nadzorowanie nad przestrzeganiem przez pracowników Uczelni oraz pracowników firm lub instytucji wykonujących prace na terenie akademii obowiązujących zasad i przepisów przeciwpożarowych;
- opracowania zbiorczych zestawień należności sprzętu pożarniczego i środków gaśniczych zgodnie z instrukcją p.poż;
- planowanie i organizowania wymiany środków gaśniczych w stałych urządzeniach gaśniczych oraz gaśnicach;
Wykształcenie i umiejętności Kandydata:
- wykształcenie wyższe/średnie kierunkowe,
- min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze specjalizacji stanowiska,
- znajomość ustawy Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych, Prawo zamówień publicznych, o gospodarce nieruchomościami oraz Kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów prawnych ogólnie obowiązujących i regulacji resortowych regulujących zagadnienia p.poż,
- umiejętność rozwiązywania problemów branżowych związanych z zabezpieczeniem p.poż obiektów Akademii Sztuki Wojennej,
- znajomość pakietu MS Office,
- dyspozycyjność, rzetelność, zaangażowanie,
Dodatkowe atuty/wymagania:
- umiejętność redagowania korespondencji urzędowej,
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony
Curriculum Vitae wraz z listem motywacyjnym prosimy o przesłanie na adres: Akademia Sztuki Wojennej, 00-910 Warszawa, al. Gen. A. Chruściela 103 z dopiskiem „Główny specjalista – Wydział infrastruktury” za pomoca opcji "Aplikuj" lub mailowo na adres: w.bilinski@akademia.mil.pl
Do dnia 01.03.2019 r.
Informacja dla kandydatów:
- Kandydat do zatrudnienia może zostać poproszony na rozmowę rekrutacyjną, w trakcie której może zostać sprawdzona wiedza i umiejętności merytoryczne.
- Dokumenty złożone w procesie rekrutacji można odebrać w Akademii Sztuki Wojennej w terminie do 7 dni od dnia zakończenia tego procesu. W wypadku ich nieodebrania są one niszczone w ASzWoj.
Dokumenty składane przez Kandydata powinny zostać opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.922, z późn. zm.).
Zgodnie z art. 13 ust.1 i ust.2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia (dyrektywy 95/46/WE) (D. Urz. UE nr L 119 z 4.05.2016 r.), informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Sztuki Wojennej z siedzibą przy Al. gen. Antoniego Chruściela „Montera” 103, 00-910 Warszawa.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych z którym może Pani/Pan skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@akademia.mil.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na podstawie przepisów prawa pracy.
Prezentacja firmy
Akademię Sztuki Wojennej powołano do życia w drodze ustawy 1 październik...
Akademię Sztuki Wojennej powołano do życia w drodze ustawy 1 października 2016 roku. Uczelnia jest następczynią dokonań swoich poprzedniczek i jednocześnie kontynuatorką tradycji Wojskowej Szkoły Aplikacyjnej (1820–1831) i Wyższej Szkoły Wojennej (1919–1946).
Akademia jest najwyższej rangi uczelnią wojskową – w jej murach kształcą się studenci cywilni i doskonalą oficerowie. Zachowując dziedzictwo pokoleń, Akademia Sztuki Wojennej wytycza nowe kierunki rozwoju myśli wojskowej przez prowadzenie innowacyjnych badań, wysoką jakość kształcenia oraz wykorzystanie współczesnej wiedzy i praktyki sztuki wojennej, odpowiadając tym samym na aktualne i przyszłe potrzeby Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 06/03/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 5 do 10 lat
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca BHP / Ochrona środowiska, Praca Prawo / Prokuratura