poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Specjalista w Wydziale Ewidencji Nieruchomości
Co możemy Ci zaoferować?
- umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie
- pracę w miłej atmosferze i świetnie zgrany zespół
- dobrą lokalizację miejsca pracy
- ulgi na przejazdy kolejowe dla Ciebie i Twojej rodziny
- dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowo-rekreacyjnych i wypoczynku
- dofinansowanie do biletów na wydarzenia kulturalne
- wolny dzień z okazji Dnia Kolejarza
- udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP - jednego
z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 75 tys. Pracowników
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za:
- koordynowanie procesu sporządzania i składania deklaracji i korekt deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny oraz procesu rozliczania opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów i opłat z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności tych gruntów, a także wsparcie Oddziałów Spółki w tym procesie
- raportowanie w zakresie postępowań podatkowych dot. podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego oraz opłat związanych z prawem użytkowania wieczystego gruntów i jego przekształcenia w prawo własności
- bieżącą analizę orzecznictwa oraz monitorowanie zmian zachodzących w przepisach prawa w zakresie powierzonych zadań, w tym przygotowania i wdrożenia zmian w Oddziałach Spółki
- opracowywanie procedur, instrukcji i wytycznych w zakresie powierzonych zadań i obsługiwanych procesów
- wsparcie użytkowników końcowych systemu SAP podczas wykonywania czynności związanych z zamykaniem miesiąca sprawozdawczego
Czego oczekujemy od Ciebie?
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość zagadnień z zakresu podstaw księgowości i rachunkowości, podatków i opłatach lokalnych, gospodarki nieruchomościami, ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, postępowania administracyjnego i prawa cywilnego oraz budowlanego
- praktyczna znajomość przepisów dotyczących klasyfikacji środków trwałych
- biegła obsługa komputera i pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na trudne sytuacje zawodowe
- dobra znajomość obsługi systemu SAP moduły RE-FX i FI-AA
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.