poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Specjalista w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym
Zakres czynności:
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, nadzór nad gospodarką środkami trwałymi
oraz przedmiotami nietrwałymi - tworzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z ewidencją majątku
- prowadzenie rozliczeń umów i spraw w systemach elektronicznych
- realizacja zakupów zgodnie z obowiązującymi w Spółce procedurami
- zbieranie danych i przygotowanie materiałów do postępowań o udzielenie zamówień
- nadzór nad relokacjami stanowisk pracy oraz wyposażenia i zaopatrzeniem Spółki
- prowadzenie procesów inwentaryzacyjnych
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- podstawowa wiedza w zakresie przepisów dotyczących klasyfikacji środków trwałych
- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu udzielania zamówień
- biegła obsługa komputera i pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, terminowość w wykonywaniu obowiązków
- mile widziana znajomość obsługi systemu SAP moduły FI-AA oraz workflow w FiKOD Środki Trwałe (dotyczy rekrutacji wewnętrznej)
Oferujemy:
- umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w firmie z bogatymi tradycjami
- szeroki pakiet świadczeń pozapłacowych
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.