Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Nasz klient reprezentuje w Polsce i krajach ościennych znaną markę biżuterii i akcesoriów z segmentu artykułów luksusowych. W związku ze wzrostem skali działalności wynikającym z rozbudowy sieci sprzedaży, tak w Polsce jak i w innych krajach Europy Centralnej i Wschodniej, poszkujemy obecnie kandydatów na stanowisko:
Specjalista w Dziale ReklamacjiMiejsce pracy: Katowice
Głównym celem tego stanowiska jest zapewnienie najwyższej jakości i terminowości posprzedażowej obsługi klientów poprzez osobiste rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, pomoc w ich ocenie i kwalifikacji pracownikom salonów sprzedaży, nadzorowanie przebiegu napraw, współpraca z partnerami zewnętrznymi w regionach oraz bieżący kontakt z klientami.
Wymagania:
kilkuletnie doświadczenie w pracy o zbliżonym zakresie obowiązków (BOK, obsługa posprzedażowa, dział reklamacji, itp.)
mile widziana znajomość branży odzieżowej lub artykułów luksusowych
co najmniej komunikatywna znajomość angielskiego - konieczna ze względu na międzynarodowy charakter działalności firmy
bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
łatwość w nawiązywaniu relacji
rzetelność, solidność, obowiązkowość
Nasz klient oferuje ciekawą, samodzielną i odpowiedzialną pracę z topową marką w dynamicznie rozwijającej się firmie nowoczesne narzędzia pracy, dobrą atmosferę oraz atrakcyjne wynagrodzenie.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?