Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Branża: Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting
Szukamy Specjalisty ds. Obsługi Klienta ( nie mylić z Call Centre), który dołączy do zespołu Przesylarka.pl we Wrocławiu.
Co robimy? Prowadzimy serwis porównujący usługi kurierskie. Od 6 lat ułatwiamy Polakom mieszkającym w krajach Unii Europejskiej wysyłanie paczek do rodziny i znajomych. Pomagamy też firmom w eksporcie i imporcie towarów w UE.
Czym będziesz się zajmować jako Specjalista ds. Obsługi Klienta:
- Komunikacją z Klientami – telefon, mail i czat.
- Obsługą systemu zamówień.
- Procesami reklamacji – czasem nawet najlepszym zdarzają się małe potknięcia.
- Współpracą z firmami kurierskimi (także w języku angielskim).
- Dbałością o satysfakcję Klientów i wizerunek firmy.
Jak się z nami pracuje?
Jesteśmy młodymi ludźmi, którzy stale się rozwijają, mają spore doświadczenie i wiedzę, którą chętnie się dzielimy. Nie narzekamy na zarobki :)
Kogo szukamy?
Chcemy współpracować z ludźmi z pasją, z ludźmi, dla których obsługa Klienta i komunikacja są jak powietrze. Dobrze, jeśli będziesz miał jakieś doświadczenie, ale dla nas liczy się też zaangażowanie i umiejętności niż przepracowane lata. Szukamy kandydatów, którzy myślą logicznie i potrafią rozmawiać z ludźmi i rozwiązywać ich ewentualne problemy. Musisz znać język angielski, aby swobodnie porozumiewać się w tym języku.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?