#

Specjalista w Departamencie Wsparcia Przedsiębiorczości

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Warszawa, mazowieckie

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Specjalista w Departamencie Wsparcia Przedsiębiorczości

Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

  • Organizacja wydarzeń na rzecz kojarzenia przedsiębiorców (spotkania b2b, misje gospodarcze, wizyty studyjne) oraz imprez o charakterze promocyjnym (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe) w kraju i za granicą.
  • Wdrażanie międzynarodowych projektów z zakresu rozwoju przedsiębiorczości, promocji kontaktów gospodarczych, współpracy bilateralnej i wsparcia zagranicznych instytucji otoczenia biznesu.
  • Udział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, związanych z realizacją działań w ramach projektów międzynarodowych, w tym przygotowywanie dokumentacji przetargowych.
  • Współpraca z polskimi i zagranicznymi organizacjami otoczenia biznesu, organami administracji oraz polskimi i zagranicznymi placówkami dyplomatycznymi w zakresie realizacji zadań departamentu.
  • Realizacja innych działań Agencji z zakresu międzynarodowej współpracy gospodarczej i instytucjonalnej.

Oczekiwania (wymagania konieczne):

  • wykształcenie wyższe min. magister w dziedzinie ekonomii, europeistyki, zarządzania, prawa, socjologii, marketingu lub pokrewnych, ewentualnie studia podyplomowe z ww. dziedzin;
  • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe związane z organizacją wydarzeń na rzecz kojarzenia przedsiębiorców i imprez informacyjno-promocyjnych;
  • biegła znajomość języka angielskiego, umiejętność przygotowywania oficjalnych pism, dokumentów i prezentacji w tym języku;
  • biegła znajomość obsługi programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point);
  • bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, systematyczność;
  • umiejętność pracy w zespole.

Dodatkowo (wymagania pożądane):

  • znajomość języka rosyjskiego;
  • znajomość języka norweskiego;
  • doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego;
  • doświadczenie w pracy z firmami z branży technologii welfare i/lub ochrony środowiska;
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych;
  • znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu w Polsce i za granicą.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach;
  • atrakcyjną lokalizację z dobrym dojazdem do biura.

Termin zgłoszeń: do 18 listopada 2018 r.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Aplikacje można składać również na adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa Kancelaria czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.30-16.30.

Inne informacje:

  • metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy,doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
  • oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych."
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi