PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista w Departamencie Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach (SRSWZP)
Miejsce pracy: WarszawaGłówne zadania:
- uczestnictwo w pracach nad przygotowaniem i aktualizacją aktów prawnych oraz dokumentów programowych;
- obsługa umów pod względem ich zgodności z celami programu/działania oraz prawidłowego wydatkowania środków poprzez kontakty z beneficjentami/wykonawcami;
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków o płatność, rekomendowanie płatności;
- weryfikacja i zatwierdzanie zmian zgłaszanych przez beneficjentów do umów o dofinansowanie;
- udział we wdrożeniu rekomendacji wynikających z ewaluacji działalności rad sektorowych;
- udział w spotkaniach z przedstawicielami rad sektorowych oraz przygotowywanie materiałów na spotkania;
- bieżąca współpraca i nadzór nad realizacją zadań sektorowych rad ds. kompetencji powstałych z innych środków niż działanie 2.12 PO WER.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
- wykształcenie wyższe;
- minimum roczne doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku lub minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku kierownika projektu/specjalisty ds. projektu o charakterze szkoleniowo-doradczym o budżecie minimum 1 mln zł.;
- dobra znajomość uregulowań prawnych i dokumentów programowych związanych z realizacją projektów finansowanych ze środków publicznych, w szczególności Europejskiego Funduszu Społecznego w Polsce;
- bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu Ms Office;
- umiejętność wyszukiwania informacji;
- umiejętność współpracy w zespole;
- umiejętność szybkiego uczenie się;
- doskonała organizacja pracy;
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku opiekuna projektu w Instytucji Pośredniczącej;
- doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych i doradczych dla przedsiębiorstw i/lub projektów mających na celu dopasowanie systemu edukacji do potrzeb systemu gospodarczego i zbudowanie kompetencji pożądanych w przedsiębiorstwach;
- znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie sektorowych rad ds. kompetencji;
- znajomość przepisów dot. udzielania zamówień publicznych zgodnie z PZP i zasadą konkurencyjności;
- znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym;
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- doświadczenie w wystąpieniach publicznych lub prowadzeniu szkoleń/ prezentacji/ seminariów informacyjno-promocyjnych.
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w warsztatach, szkoleniach;
- atrakcyjną lokalizację z dobrym dojazdem do biura.
Termin zgłoszeń: do 14 października 2020 r.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Aplikacje można składać również na adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa Kancelaria czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.30-16.30.
Inne informacje:
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych."
Inne informacje:
- metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy,doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
- oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych."