PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw
Miejsce pracy: WarszawaGłówne zadania:
Wykonywanie zadań związanych z wdrażaniem instrumentów wsparcia dla przedsiębiorców, w zakresie funduszy strukturalnych, w tym w szczególności:
- analizowanie pod względem merytorycznym zagadnień związanych z realizowanymi zadaniami,
- wdrażanie, rozliczanie i monitorowanie projektów zgodnie z zasadami realizowanego programu i procedurą obsługi działań,
- weryfikowanie dokumentacji rozliczeniowej pod kątem zgodności z zawartymi umowami o dofinansowanie oraz obowiązującymi przepisami i procedurami, w tym: sporządzanie rekomendacji płatności oraz innych dokumentów niezbędnych do dokonania płatności,
- weryfikowanie wniosków o wprowadzenie zmian do umów zawartych pomiędzy PARP i beneficjentami oraz rekomendowanie/sporządzanie aneksów do umów o dofinansowanie projektu,
- kontrolowanie prawidłowości, aktualności i kompletności danych w systemach informatycznych; w tym: sprawdzanie kompletności i prawidłowości wprowadzanych danych, weryfikowanie poprawności merytorycznej danych,
- nadzorowanie terminowości i poprawności danych zgromadzonych w bazach,
- utrzymywanie kontaktów i współpraca z jednostkami współpracującymi z PARP,
- przygotowywanie raportów i informacji z wdrażanych działań,
- opracowywanie analiz i projektów sprawozdań dotyczących zadań Sekcji i Departamentu.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
- wykształcenia: wyższego (magisterskiego) – preferowane kierunki: ekonomia, prawo, administracja,
- doświadczenia zawodowego: minimum 2 lata w pracy w podmiocie działającym na rzecz przedsiębiorców/współpracującym z przedsiębiorcami,
- bardzo dobrej znajomość narzędzi biurowych MS Office Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów Word i Excel),
- bardzo dobrej znajomości MS Access,
- znajomości wytycznych dot. kwalifikowalności wydatków w ramach perspektywy finansowej 2014–2020,
- odporności na stres,
- umiejętności samodzielnej organizacji pracy,
- umiejętności pracy w grupie,
- umiejętności analitycznych.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- znajomości podstawowych zagadnień w zakresie prawa gospodarczego, finansów publicznych,
- znajomości uregulowań prawnych w zakresie finansów i rachunkowości; prawa zamówień publicznych,
- bardzo dobrej znajomości systemu SL 2014-2020,
- umiejętności opracowywania raportów i zestawień z baz danych: SL, doświadczenia w przygotowywaniu zestawień wydatków celem ich certyfikacji oraz przygotowywania zmian funkcjonalnych w bazach danych.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - 1 etat,
- przyjazne środowisko pracy;
- współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą;
- miejsce pracy w dobrze skomunikowanej lokalizacji.
Termin zgłoszeń: do 2 lutego 2018r.
Inne informacje:
- metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy,doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
- oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych."