#

Specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Warszawa, mazowieckie

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw

Miejsce pracy: Warszawa

Główne zadania:

Wykonywanie zadań związanych z wdrażaniem instrumentów wsparcia dla przedsiębiorców, w zakresie funduszy strukturalnych, w tym w szczególności:

  • analizowanie pod względem merytorycznym zagadnień związanych z realizowanymi zadaniami,
  • wdrażanie, rozliczanie i monitorowanie projektów zgodnie z zasadami realizowanego programu i procedurą obsługi działań,
  • weryfikowanie dokumentacji rozliczeniowej pod kątem zgodności z zawartymi umowami o dofinansowanie oraz obowiązującymi przepisami i procedurami, w tym: sporządzanie rekomendacji płatności oraz innych dokumentów niezbędnych do dokonania płatności,
  • weryfikowanie wniosków o wprowadzenie zmian do umów zawartych pomiędzy PARP i beneficjentami oraz rekomendowanie/sporządzanie aneksów do umów o dofinansowanie projektu,
  • kontrolowanie prawidłowości, aktualności i kompletności danych w systemach informatycznych; w tym: sprawdzanie kompletności i prawidłowości wprowadzanych danych, weryfikowanie poprawności merytorycznej danych,
  • nadzorowanie terminowości i poprawności danych zgromadzonych w bazach,
  • utrzymywanie kontaktów i współpraca z jednostkami współpracującymi z PARP,
  • przygotowywanie raportów i informacji z wdrażanych działań,
  • opracowywanie analiz i projektów sprawozdań dotyczących zadań Sekcji i Departamentu.

Oczekujemy (wymagania konieczne):

  • wykształcenia: wyższego (magisterskiego) – preferowane kierunki: ekonomia, prawo, administracja,
  • doświadczenia zawodowego: minimum 2 lata w pracy w podmiocie działającym na rzecz przedsiębiorców/współpracującym z przedsiębiorcami,
  • bardzo dobrej znajomość narzędzi biurowych MS Office Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów Word i Excel),
  • bardzo dobrej znajomości MS Access,
  • znajomości wytycznych dot. kwalifikowalności wydatków w ramach perspektywy finansowej 2014–2020,
  • odporności na stres,
  • umiejętności samodzielnej organizacji pracy,
  • umiejętności pracy w grupie,
  • umiejętności analitycznych.

Dodatkowo (wymagania pożądane):

  • znajomości podstawowych zagadnień w zakresie prawa gospodarczego, finansów publicznych,
  • znajomości uregulowań prawnych w zakresie finansów i rachunkowości; prawa zamówień publicznych,
  • bardzo dobrej znajomości systemu SL 2014-2020,
  • umiejętności opracowywania raportów i zestawień z baz danych: SL, doświadczenia w przygotowywaniu zestawień wydatków celem ich certyfikacji oraz przygotowywania zmian funkcjonalnych w bazach danych.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - 1 etat,
  • przyjazne środowisko pracy;
  • współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą;
  • miejsce pracy w dobrze skomunikowanej lokalizacji.

 

Termin zgłoszeń: do 2 lutego 2018r.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Aplikacje można składać również na adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa Kancelaria czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.30-16.30.

Inne informacje:

  • metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy,doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
  • oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych."
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi