Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku specjalisty/tki ds. dostępności będzie należało m.in.:
- prace organizacyjno-logistyczne związane z bieżącym prowadzeniem działań w
obszarze szeroko rozumianej dostępności;
- prowadzenie i współprowadzenie szkoleń, warsztatów oraz innych imprez
organizowanych w obszarze dostępności;
- audytowanie dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej;
- doradztwo i konsultacje w obszarze poprawy i/lub zapewnienia dostępności;
- przygotowywanie materiałów, analiz i raportów dot. dostępności;
- nawiązywanie oraz rozwijanie relacji z jednostkami administracji publicznej oraz
partnerami biznesowymi w obszarze dostępności.
- sprawność i skuteczność komunikacyjna (w mowie i w piśmie);
- znajomość zagadnień i wymogów związanych z dostępnością architektoniczną,
informacyjno-komunikacyjną, cyfrową, transportową itd.;
- znajomość zasad uniwersalnego projektowania;
- biegła obsługa komputera (Internet, MS Office – Excel, Word, Outlook, PowerPoint),
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;
- doświadczenie w obszarze problematyki niepełnosprawności będzie dodatkowym
atutem;
- doświadczenie pracy w „trzecim sektorze” będzie dodatkowym atutem.
NASZA MISJA: <br/> <br/>Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób ni... Rozwiń
Informacje o przetwarzaniu danych: <br/> <br/>1. Administratorem danych osobowych jest Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego z siedzibą w Krakowie, ul. Świętokrzyska 14, e-mail: biuro@firr.org.pl. <br/>2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail ido@firr.org.pl. <br/>3. Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu r... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.