Specjalista Techniczny ds. wsparcia kierowcy na drodze
Miejsce pracy: PoznańNaszym pracownikom oferujemy:
STABILIZACJĘ – współpracujemy w oparciu o umowę o pracę;
LUDZI - jesteśmy dynamicznym i zgranym zespołem, który pomoże Ci się odnaleźć w naszej firmie;
ROZWÓJ – zapewnimy Ci szkolenia i pracę w środowisku międzynarodowym;
PRACĘ W TRYBIE ZMIANOWYM – poniedziałek – piątek w godzinach 7:00-18:00;
INTEGRACJĘ – będziesz miał/a okazję uczestniczyć w życiu firmy w godzinach pracy, a także poza nimi;
BENEFITY POZAFINANSOWE – oferujemy prywatną opiekę medyczną, konkursy z nagrodami, lekcje języka angielskiego oraz dofinansowanie karty na posiłki;
PRACĘ W ATRAKCYJNEJ LOKALIZACJI – nasze biuro mieści się w dogodnej lokalizacji w centrum Poznania.
Idealna Kandydatka/ idealny Kandydat posiada:
- Wykształcenie minimum średnie techniczne;
- Doświadczenie w pracy w branży motoryzacyjnej minimum 2 lata – warunek konieczny;
- Bardzo dobrą znajomość zagadnień z zakresu budowy, eksploatacji, obsługi i naprawy pojazdów samochodowych - niezbędne;
- Podstawową wiedzę z zakresu obsługi pojazdów hybrydowych/elektrycznych;
- Podstawową wiedzę z zakresu diagnostyki samochodowej (testery OBD, kody awarii, odczyt błędów, itp.);
- Doświadczenie w pracy z markami z grupy VW lub FORD – dodatkowy atut;
- Umiejętność przeprowadzenia zdalnej diagnozy (np. telefonicznej na podstawie zadawania konstruktywnych i merytorycznych pytań);
- Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego – mile widziane;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Komunikatywność, otwartość i pozytywne nastawienie do drugiego człowieka.
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
- Przeprowadzanie szczegółowej diagnozy telefonicznej awarii samochodów osobowych i dostawczych;
- Wsparcie mechaników pomocy drogowej w naprawach na drodze oraz holowaniach;
- Prowadzenie cyklu szkoleń technicznych dla mechaników pomocy drogowych;
- Przygotowywanie instrukcji naprawczych dla powtarzających się usterek;
- Gromadzenie i aktualizacja materiałów technicznych stanowiących wsparcie dla mechaników mobilnych (instrukcje obsługi pojazdów, instrukcje naprawcze, informacje o kampaniach technicznych/serwisowych itp.);
- Obsługa programów udostępnianych przez partnerów serwisowych (np. ElsaWIN, Ford ETIS, Autodata itp.).
- Bieżąca analiza diagnoz stawianych przez konsultantów Centrum Zgłoszeniowego;
- Praca nad doskonaleniem procesu diagnozy telefonicznej.