Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/05/2019.

Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac

Poznań, wielkopolskie

Fundacja Aktywności Lokalnej

Opis stanowiska pracy

 

Miejsce pracy: Poznań (Wilda)
Wymiar etatu: część etatu lub samozatrudnienie

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie akt osobowych pracowników i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy,
  • sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, naliczanie wynagrodzeń zleceniobiorców i wykonawców, umów stażowych (pow. 20 na m-c),
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich,
  • rozliczanie kosztów podróży służbowych,
  • naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy, przygotowywanie dokumentacji dla ZUS,
  • terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej,
  • wprowadzanie danych do systemu księgowego, kadrowo-płacowego,
  • współpraca z Partnerami Fundacji i innymi instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS),
  • księgowanie kosztów projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, współpraca przy sporządzaniu wniosków o płatność,
  • przygotowywanie sprawozdań i analiz finansowych oraz raportowanie na potrzeby władz organizacji,
  • prowadzenie księgowości zgodnie ze standardami i przepisami ustawy o rachunkowości oraz ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych i  prawnych,
  • wykonywanie innych zadań związanych z prawidłowym prowadzeniem księgowości.

 

Wymagania

WYMAGANIA PODSTAWOWE:

  • kilkuletnie doświadczenie związane z prowadzeniem spraw kadrowo-płacowych
  • praktyczna znajomość przepisów prawa podatkowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • praktyczna znajomość kodeksu cywilnego w zakresie stosowania umów cywilno-prawnych (różnego typu),
  • znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach PO KL, w tym zasad konkurencyjności
  • praktyczna znajomość zagadnień dot. rozliczania czasu pracy, naliczania wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, umiejętność prowadzenia dokumentacji pracowniczej
  • bardzo dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych, w szczególności aplikacji administracyjno-biurowych (środowisko Windows – MS Office, w szczególności Excel), programów kadrowo-płacowych, księgowych, sporządzania baz danych oraz obsługi Internetu,
  • doskonała umiejętność organizacji pracy, samodzielność,
  • umiejętności interpersonalne, odpowiedzialność i zdecydowanie,
  • rzetelność, terminowość,
  • lojalność, wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wykształcenie przynajmniej średnie (kierunkowe),
  • ukończone odpowiednie kursy i szkolenia (aktualna wiedza!),
  • umiejętność pracy w zespole.

 

Prosimy o przesłanie CV i krótkiego listu motywacyjnego.

WAŻNE! Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami.

Prezentacja firmy

Fundacja Aktywności Lokalnej (zał. w 2007) od początku dynamicznie rozwija działalność... szkoleniowo-doradczą, w szczególności specjalizując się w prowadzeniu zajęć z umiejętności miękkich (rozwój osobisty i zawodowy) dla różnych grup odbiorców. Kadra Fundacji to grono wykwalifikowanych specjalistów – trenerów, doradców i konsultantów, która pracowała przy ponad 100 projektach szkoleniowo-doradczych. FAL prowadzi agencję zatrudnienia (wpis do KRAZ) oraz instytucję szkoleniową (wpis do RIS). FAL była wydawcą „Inicjatyw Obywatelskich” – dodatku do regionalnego wydania Gazety Wyborczej oraz angażuje się ogólnopolskie akcje społeczne, m.in. Masz Głos, Razem’89.

W latach 2011-2014 FAL była realizatorem m.in. innowacyjnego projektu "MAM DZIECKO - PRACUJĘ (...) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, którego celem jest wzrost konkurencyjności Wielkopolski poprzez wzmocnienie adaptacyjności matek i ojców na rynku pracy w wyniku analizy, testowania i wdrożenia w latach 2011-2014 modelu współpracy międzysektorowej wspierającego godzenie życia zawodowego i prywatnego opartego o ideę flexicurity. Projekt realizowany jest w partnerstwie z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu, Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Poznaniu oraz Centrum Work-Life Balance w Kokkedal (Dania).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/04/2019
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Czas trwania umowy:
do uzgodnienia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Przedział wynagrodzenia:
2.000,00 zł - 3.500,00 zł / miesięcznie (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry