#

Junior Specjalista ServiceDesk I linia wsparcia

Devire

Warszawa, mazowieckie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Junior Specjalista ServiceDesk I linia wsparcia

Lokalizacja: Warszawa

Dla klienta z branży retail, poszukujemy Junior Specjalistów ServiceDesk, I linia wsparcia

Praca w systemie zmianowym 24/7 – zmiany 5-13-21, praca w nocy i weekendy zdalna

Praca z Windows 7, JRE, aplikacje w środowisku Oracle/MS

 

U kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Doświadczenie w pracy jako Specjalista Service Desk min 6 miesiecy
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Mile widziana podstawowa znajomość SQL

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Testy i rozwiązywanie problemów i wsparcie PC Windows oraz systemów webowych,
  • Komunikacja z centrum kompetencyjnym w Rumunii

 

Oferujemy:

  • Formę współpracy B2B
  • Udział w ciekawych, nowatorskich projektach o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym.
  • Możliwość z korzystania z prywatnej opieki medycznej i karnetu sportowego
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi