Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Junior Specjalista ServiceDesk I linia wsparcia
Lokalizacja: WarszawaDla klienta z branży retail, poszukujemy Junior Specjalistów ServiceDesk, I linia wsparcia
Praca w systemie zmianowym 24/7 – zmiany 5-13-21, praca w nocy i weekendy zdalna
Praca z Windows 7, JRE, aplikacje w środowisku Oracle/MS
U kandydatów zwracamy uwagę na:
- Doświadczenie w pracy jako Specjalista Service Desk min 6 miesiecy
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Mile widziana podstawowa znajomość SQL
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Testy i rozwiązywanie problemów i wsparcie PC Windows oraz systemów webowych,
- Komunikacja z centrum kompetencyjnym w Rumunii
Oferujemy:
- Formę współpracy B2B
- Udział w ciekawych, nowatorskich projektach o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym.
- Możliwość z korzystania z prywatnej opieki medycznej i karnetu sportowego