Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/06/2018.

Specjalista Service Desk

Wrocław, dolnośląskie

HRK S.A

Opis stanowiska pracy

Specjalista Service DeskMiejsce pracy: Wrocław

Zadania:

  • Instalacja, aktualizacja, obsługa sprzętu oraz oprogramowania
  • Rozwiązywanie problemów związanych z siecią LAN oraz ze sprzętem komputerowym
  • Bieżące wsparcie użytkowników
  • Ścisła współpraca z zespołem

Wymagania:

  • Doświadczenie w zakresie wsparcia technicznego
  • Znajomość zagadnień związanych z konfiguracją oraz rozwiązywaniem problemów dotyczących sprzętu komputerowego oraz drukarek
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (warunek konieczny)
  • Prawo jazdy kategorii B

Oferujemy:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie i elastyczne formy współpracy
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Zaangażowanie w niepełnym wymiarze godzinowym – ilość godzin do indywidualnego uzgodnienia
  • Benefity: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Multisport

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/01/2018
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems
do góry