#

Specjalista Service Desk

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -
Specjalista Service DeskMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • przyjmowanie, obsługa oraz rozwiązywanie problemów/zgłoszeń od użytkowników,
  • instalacja i konfiguracja standardowego oprogramowania zgodnie z ustalonymi procesami i standardami,
  • wspieranie użytkowników w zakresie: systemów, serwerów, aplikacji oraz sprzętu,
  • wsparcie przy realizacji bieżących zadań z zakresu administracji IT,
  • silna i skuteczna współpraca między innymi komórkami IT.
     

Wymagania:

  • znajomość zagadnień sieci LAN/WAN, Windows Server oraz Microsoft Office (365),
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • mile widziane doświadczenie w pracy z narzędziem Active Directory.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość wyboru rodzaju umowy w zależności od własnych preferencji,
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji,
  • przyjazną i koleżeńską atmosferę w zespole,
  • jasną ścieżkę rozwoju.
     
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi