Specjalista Service Desk

Euvic Sp. z o.o. - ang
Euvic - For more than a decade we operate in the area of Information Services.
Our team consists of more than 700 IT professionals, and the whole Euvic technology group - which brings together IT companies from all over the Poland - over 2000.
We work in 15 premises in Poland and 3 abroad.
Euvic runs over 150 various projects implemented in teams consisting from a few to a few dozen people.
Our projects are mainly systems, Web and Mobile applications.
Despite the fact, that our size is constantly growing, we still operate as a family business and we nurture its values.
We welcome both experienced IT professionals and Information Technology enthusiasts.
Basic information:
Location
Katowice/Gliwice
Number of vacancies
1
Minimum experience
mniej niż 1 rok
Type of contract
Na czas nieokreślony
Working hours
Pełny etat
Salary
? - ? / ? (Brutto)

Zadania na stanowisku:

  • Pierwsza linia wsparcia technicznego – przyjmowanie, rejestrowanie i obsłga zgłoszeń od klientów firmy
  • Zdalne wsparcie użytkowników
  • Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury i systemów IT
  • Instalacja oprogramowania biznesowego (zgodnie z procedurami i przyjętymi standardami)
  • Współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury i systemów IT
  • Informowanie użytkowników o statusach zleceń

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Wiedza w obszarze informatyki: stacje robocze, monitory, drukarki oraz urządzenia Tablet/Smartphone
  • Umiejętność uczenia się w szczególności nowych obszarów związanych z informatyką
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Kreatywność i zdolność przewidywania i analizowania problemów
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny MS Windows
  • Umiejętność działania w zespole
  • Dobra organizacja pracy, sumienność
  • Otwartość na nowe doświadczenia
  • Gotowość do pracy zmianowej

Dodatkowym atutem będą:

  • Doświadczenie we wsparciu użytkowników
  • Znajomość metodyki ITIL
  • Znajomość systemów ITSM

Oferujemy:

  • Pełen zakres szkoleń przygotowujących do pracy na stanowisku
  • Możliwość rozwoju i zdobywanie wiedzy z zakresu IT
  • Pracę w dużej, stabilnej, bardzo szybko rozwijającej się firmie będącej liderem w branży outsourcingu informatycznego
  • Praca w młodym wielonarodowym zespole
  • Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej
  • Dofinasowanie zajęć sportowych
Please apply with the button on the right side of this job offer.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi