Specjalista Service Desk
Euvic - For more than a decade we operate in the area of Information Services.
Our team consists of more than 700 IT professionals, and the whole Euvic technology group - which brings together IT companies from all over the Poland - over 2000.
We work in 15 premises in Poland and 3 abroad.
Euvic runs over 150 various projects implemented in teams consisting from a few to a few dozen people.
Our projects are mainly systems, Web and Mobile applications.
Despite the fact, that our size is constantly growing, we still operate as a family business and we nurture its values.
We welcome both experienced IT professionals and Information Technology enthusiasts.
Our team consists of more than 700 IT professionals, and the whole Euvic technology group - which brings together IT companies from all over the Poland - over 2000.
We work in 15 premises in Poland and 3 abroad.
Euvic runs over 150 various projects implemented in teams consisting from a few to a few dozen people.
Our projects are mainly systems, Web and Mobile applications.
Despite the fact, that our size is constantly growing, we still operate as a family business and we nurture its values.
We welcome both experienced IT professionals and Information Technology enthusiasts.
Basic information:
Location Katowice/Gliwice
| Number of vacancies 1
| Minimum experience mniej niż 1 rok
|
Type of contract Na czas nieokreślony |
Working hours Pełny etat |
Salary ? - ? / ? (Brutto) |
Zadania na stanowisku:
- Pierwsza linia wsparcia technicznego – przyjmowanie, rejestrowanie i obsłga zgłoszeń od klientów firmy
- Zdalne wsparcie użytkowników
- Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury i systemów IT
- Instalacja oprogramowania biznesowego (zgodnie z procedurami i przyjętymi standardami)
- Współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury i systemów IT
- Informowanie użytkowników o statusach zleceń
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Wiedza w obszarze informatyki: stacje robocze, monitory, drukarki oraz urządzenia Tablet/Smartphone
- Umiejętność uczenia się w szczególności nowych obszarów związanych z informatyką
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Kreatywność i zdolność przewidywania i analizowania problemów
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Znajomość systemów operacyjnych z rodziny MS Windows
- Umiejętność działania w zespole
- Dobra organizacja pracy, sumienność
- Otwartość na nowe doświadczenia
- Gotowość do pracy zmianowej
Dodatkowym atutem będą:
- Doświadczenie we wsparciu użytkowników
- Znajomość metodyki ITIL
- Znajomość systemów ITSM
Oferujemy:
- Pełen zakres szkoleń przygotowujących do pracy na stanowisku
- Możliwość rozwoju i zdobywanie wiedzy z zakresu IT
- Pracę w dużej, stabilnej, bardzo szybko rozwijającej się firmie będącej liderem w branży outsourcingu informatycznego
- Praca w młodym wielonarodowym zespole
- Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej
- Dofinasowanie zajęć sportowych
Please apply with the button on the right side of this job offer.