Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/03/2019.

Opis stanowiska pracy

OBOWIĄZKI

• opracowanie i realizacja strategii SEM/SEO dla serwisów z grupy na rynkach polskim i zagranicznym
• realizacja internetowych kampanii reklamowych i innych działań marketingowych
• analiza ruchu i zachowania na serwisach, wyciąganie wniosków oraz rekomendacje zmian
• monitorowanie działań konkurencji oraz trendów rynkowych
• opracowywanie materiałów marketingowych
• przygotowywanie raportów, analiz oraz monitoring przyjętych KPI
• optymalizacja serwisów pod kątem SEO

OFERUJEMY:
• odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w firmie nowych technologii w segmencie mediów elektronicznych
• "Work-hard, play-hard atmosphere"
• międzynarodowe projekty
• pracę w młodym i dynamicznym zespole
• możliwość rozwoju i realizacji ambicji zawodowych
• kontakt z najnowocześniejszymi technologiami
• playroom w biurze

Wymagania

WYMAGANIA

• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• biegła znajomość Google Analytics, Google Ads, Google Search Console, Google Tag Manager, Ahrefs, Majestic, Facebook Ads
• znajomość narzędzi i serwisów wspomagających działania SEO
• wiedza dotycząca zagadnień związanych z content marketingiem
• umiejętność analizy danych
• umiejętność współpracy z deweloperami
• samodzielność i zaangażowanie
• mile widziane doświadczenie przy pracy w projektach e-commerce

Prezentacja firmy

Digital Codes Sp. z o.o. specjalizuje się szeroko pojętą branżą świata gamingu - tworzymy... rozwiązania e-commerce dla segmentu B2C i B2B oraz produkty przeznaczone dla społeczności graczy.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Przedział wynagrodzenia:
4.000,00 zł - 8.000,00 zł / miesięcznie (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Internet / e-commerce
Zapisz ofertę
do góry