Opis stanowiska pracy

  • współtworzenie i realizowanie kampanii reklamowych dla stron internetowych naszych klientów
  • planowanie i prowadzenie kampanii Google Adwords, Facebook, Linkedin, Bing i innych
  • analiza danych i raportowanie na podstawie Google Analytics i innych narzędzi analitycznych
  • komunikacja z Klientami w sprawach działań reklamowych

Wymagania

Niezbędne:

  • umiejętność dokonywania analiz statystycznych i efektywnościowych z przebiegu kampanii,
  • umiejętność samodzielnego wyznaczania i realizacji postawionych celów.

 

Bardzo mile widziane, ale jeżeli tego nie spełniasz a miałeś już do czynienia z kampaniami reklamowymi w Internecie i chcesz się uczyć, to na pewno szybko nadrobisz:

  • doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych w Internecie poparte konkretnymi projektami lub referencjami
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google AdWords poparte udziałem w szkoleniach i uzyskaniem certyfikatu Google AdWords Qualified Individual lub/oraz wynikami przeprowadzonych kampanii

Prezentacja firmy

interprima to nieduża wyspecjalizowana agencja reklamy internetow... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Internet / e-commerce, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Reklama / Komunikacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi