#

Specjalista SEM

Harbingers

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

• planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii w systemie Google AdWords i Facebook,

• analiza wyników kampanii w oparciu o dane z Google Analytics,

• przygotowywanie raportów i analiz,

• współtworzenie ofert dla potencjalnych klientów,

• branie udział w spotkaniach biznesowych z klientami,

• szukanie i testowanie nowych rozwiązań w ramach dostępnych narzędzi marketingowych.

Wymagania

• Przynajmniej roczne doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu kampanii AdWords (Sieć Wyszukiwania, Sieć Reklamowa, Kampanie Produktowe, Kampanie Wideo i Gmail),

• Umiejętność analizy danych i optymalizacji kampanii w oparciu o Google Analytics,

• Myślenie analityczne i sprawne operowanie liczbami i statystykami,

• Aktualne certyfikaty Google AdWords i Google Analytics,

• Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office z naciskiem na Microsoft Excel,

• Nastawienie na rozwój i podnoszenie kompetencji zawodowych.

 

Dodatkowe plusy to:

• Doświadczenie w prowadzeniu kampanii na Facebooku lub w platformie RTB,

• Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,

• Raportowanie w Data Studio.

Prezentacja firmy

Jesteśmy Globalną Agencją Digital Marketing z ponad 10 letnim doświadcze... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/09/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi