• planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii w systemie Google AdWords i Facebook,
• analiza wyników kampanii w oparciu o dane z Google Analytics,
• przygotowywanie raportów i analiz,
• współtworzenie ofert dla potencjalnych klientów,
• branie udział w spotkaniach biznesowych z klientami,
• szukanie i testowanie nowych rozwiązań w ramach dostępnych narzędzi marketingowych.
• Przynajmniej roczne doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu kampanii AdWords (Sieć Wyszukiwania, Sieć Reklamowa, Kampanie Produktowe, Kampanie Wideo i Gmail),
• Umiejętność analizy danych i optymalizacji kampanii w oparciu o Google Analytics,
• Myślenie analityczne i sprawne operowanie liczbami i statystykami,
• Aktualne certyfikaty Google AdWords i Google Analytics,
• Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office z naciskiem na Microsoft Excel,
• Nastawienie na rozwój i podnoszenie kompetencji zawodowych.
Dodatkowe plusy to:
• Doświadczenie w prowadzeniu kampanii na Facebooku lub w platformie RTB,
• Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
• Raportowanie w Data Studio.
Jesteśmy Globalną Agencją Digital Marketing z ponad 10 letnim doświadcze... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.