Tego oczekujemy:
• Wykształcenie wyższe
• Znajomość narzędzi i zagadnień z zakresu PR
• Minimum rok doświadczenia w samodzielnej pracy na stanowiskach związanych z PR (preferowane w agencji)
• Bardzo dobry warsztat dziennikarski (umiejętność tworzenia materiałów prasowych)
• Dobra orientacja w rynku polskich mediów i łatwość nawiązywania z nimi relacji
• Doświadczenie we współpracy z blogosferą
• Bardzo dobra obsługa MS Office
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego
• Kreatywność oraz zdolność analitycznego myślenia
• Doskonała umiejętność planowania i zarządzania czasem
• Odnajdywanie się w sytuacjach kryzysowych
• Profesjonalizm, komunikatywność i wysoka kultura osobista
Zgłoszenie powinno zawierać: CV + wykaz przykładowych realizacji/publikacji/osiągnięć.
Taki będzie Twój zakres pracy:
• Planowanie i realizacja działań PR dla klientów agencji, w tym: media relations, relacje z blogosferą, kampanie wizerunkowe, organizacja eventów i spotkań
• Przygotowywanie materiałów prasowych i promocyjnych
• Współudział w kreacji nowych pomysłów
• Współpraca z działami firmy: kreacja i strategia oraz social media
• Monitoring mediów oraz przygotowywanie raportów
• Utrzymywanie wysokiej jakości relacji z mediami oraz klientami
Jesteśmy grupą komunikacji medialnej oferującej kompleksowe dział... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.