#

Specjalista – Konsultant ds. Prawa pracy i ubezpieczeń

Kancelaria Podatkowa Kwartet Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Atrakcyjne, samodzielne stanowisko w ramach którego, przy pełnym wsparciu przełożonych i sympatycznych koleżanek oraz kolegów wykonywane są następujące czynności:

• Prowadzenie dokumentacji kadrowej:

* przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników;

* Konsultacja bieżących problemów kadrowo-płacowych z Klientami Kancelarii;

* Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej dla pracowników wykonujących pracę zagranicą (A1);

* Rozliczenia płacowe i ubezpieczeniowe dla pracowników delegowanych;

• Wprowadzanie i monitorowanie informacji pracowniczych w systemie kadrowym;

• Sporządzanie raportów rozliczeniowych dla ZUS, GUS i PFRON;

• Sporządzanie listy płac (w tym wynagrodzenia, zasiłki chorobowe, opiekuńcze, potrącenia);

• Rozliczanie czasu pracy;

• Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS w ramach Programu Płatnika;

• Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, naliczanie zobowiązań podatkowych;

• Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne (dotyczących m.in. Fluktuacji, absencji, nadgodzin).
• Budowanie relacji z pracownikami i dbanie o pozytywny wizerunek działu.


Oferujemy

• zatrudnienie w ramach umowy o pracę z możliwością awansu
• praca w stałych, biznesowych godzinach w południowej dzielnicy Katowic
• dofinansowanie do kursów językowych
• grupowe ubezpieczenie na życie
• pracę w młodym, pełnym energii i zapału,życzliwym zespole
• wyjątkową, partnerską kulturę firmy
• praca z wykorzystaniem najnowszych technologii
• miejsce postojowe na firmowym parkingu
• cappucino / latte macchiatto / espresso dostępne w każdej chwili ;-)

Wymagania

• Bardzo dobra znajomość zagadnień kadrowo – płacowych oraz przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego;

* Znajomość zagadnień z zakresu ubezpieczeń społecznych pracowników delegowanych w ramach UE;

• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;

• Bardzo dobra znajomość systemów kadrowo-płacowych i pakietu MS OFFICE;

• Znajomość zasad prowadzenia dokumentacji kadrowej;

• Bardzo dobra znajomość programu Płatnik;

• Znajomość zasad bhp w zakresie dotyczącym obsługi pracowników;

• Samodzielność, odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu swoich obowiązków;

• Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole;

* znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie będzie bardzo istotnym atutem;

Prezentacja firmy

Nasza Kancelaria funkcjonuje od 1991 roku w Katowicach-Ochojcu pr... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Czas trwania umowy
Nieograniczony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
3 000PLN - 7 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi