Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Specjalista/ka w dziale administracji
Miejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków:
- Pomoc w organizacji i administracji m.in. kosztorysowanie, rozliczanie pracowników
- Wsparcie w procesie audytu oraz opracowanie dokumentacji - raporty po dokonanym audycie
- Wsparcie działu w zarządzaniu flotą samochodową i telefoniczną
- Ewidencjonowanie czasu pracy i rozliczanie pracowników
- Współpraca z działem księgowości - zlecenia, płatności, faktury
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość programu Excel - warunek konieczny
- Min. 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku administracyjnym
- Umiejętność analizy raportów, wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
- Komunikatywność, zdolności interpersonalne
Oferujemy:
- Pracę pełną pasji i możliwości z ciekawym zakresem obowiązków
- Stabilne zatrudnienie przez Adecco w oparciu o umowę o pracę kodeksową lub umowę B2B
- Pełny etat (pon. - pt., stałe godziny pracy)
- Szkolenia wdrażające
- System motywacyjny, pakiet benefitów
- Merytoryczną opiekę i wsparcie przez Adecco
- Atrakcyjne wynagrodzenie
Numer referencyjny: ADA/WA2/072017/A3/MD
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.