#

Specjalista/ka IT ds. wsparcia użytkowników

Trenkwalder

Warszawa, mazowieckie

Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista/ka IT ds. wsparcia użytkowników

Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
  • informowanie na temat zmian usług i wprowadzania nowych usług IT, a także udzielania odpowiedzi na pytania, dotyczące obszaru IT, zgłaszane za pośrednictwem w wewnętrznych portali,
  • wsparcie użytkowników przy uruchamianiu nowego sprzętu lub oprogramowania, kierowanie zleceń do dostawców usług IT (w zakresie niedostępnym dla użytkowników) oraz inicjowanie eskalacji według określonych procedur,
  • koordynacja i realizacja procesu on/off boadringu pracowników z perspektywy systemów IT,
  • prowadzenie krótkich szkoleń wprowadzających z obszaru rozwiązań IT stosowanych w firmie,
  • udział w koordynacji i realizacji testów z udziałem użytkowników, włączając zbieranie informacji zwrotnej oraz zaangażowanie w działania szkoleniowe podczas wdrożeń rozwiązań IT/telco,
  • doradztwo przy zamawianiu i zakupach w obszarze IT/telco (urządzenia peryferyjne i oprogramowanie),
  • inicjowanie lub wspieranie działań, w zakresie zarządzania licencjami na oprogramowanie,
  • bycie punktem kontaktowym dla centralnych służb IT, w zakresie zadań utrzymania środowiska IT,
  • wsparcie procesu realizacji napraw gwarancyjnych sprzętu IT/telco,
  • uczestnictwo w regionalnej społeczności koordynatorów IT.

Wymagania:
  • zainteresowanie obszarem IT, komunikacji biznesowej oraz wdrażaniem rozwiązań biznesowych opartych o nowe technologie,
  • umiejętność i chęć uczenia się w zakresie zagadnień IT, z uwzględnieniem sprzętu, systemów i podstawowych aplikacji użytkownika,
  • 1-2 lata na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie - warunek konieczny - pozwalająca na swobodną komunikację w kwestiach technicznych z helpdesk.

Oferujemy:
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku (kontakt z IT koordynatorami z innych krajów),
  • dostęp do najnowszych technologii,
  • atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz premiowe,
  • bogaty pakiet benefitów,
  • możliwości rozwoju zawodowego w firmie, będącej liderem w branży.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi