Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. zakupów
Miejsce pracy: RzeszówObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- weryfikacja zgodności faktury z zamówieniem zakupowym; zapewnianie terminowego i prawidłowego przepływu dokumentów i płatności faktur;
- składanie zamówień na podstawie systemowych zapotrzebowań nieprodukcyjnych; monitorowanie zamówień nieprodukcyjnych w zakresie terminowości i jakości dostaw,
- kreowanie, aktualizowanie i zarządzanie bazą dostawców poprzez kontakt z dostawcami zarówno w języku angielskim jak i włoskim,
- aktywny udział w projektach realizowanych w firmie.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego i włoskiego,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres,
- sumienność, odpowiedzialność oraz orientacja na cel i wynik,
- mile widziane doświadczenie w pionie zakupów,
- dodatkowym atutem będzie znajomość systemów ERP (ORACLE).
Oferujemy:
- możliwość rozwoju w międzynarodowym i międzykulturowym środowisku,
- pracę w prężnym, młodym i dynamicznym zespole z przyjazną atmosferą,
- ciekawą, dynamiczną i pełną wyzwań pracę,
- bogaty pakiet socjalny,
- atrakcyjne wynagrodzenie.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.