Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. Obsługi Zamówień z językiem holenderskim
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- przetwarzanie zamówień w systemie SAP, na podstawie danych od klientów i handlowców,
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,
- ścisła współpraca z różnymi działami wewnętrznymi,
- organizacja dostaw i przepływu materiałów w firmie zgodnie z odpowiednimi przepisami,
- obsługa procesu gwarancyjnego i zwrotu.
Wymagania:
- płynna komunikacja pisemna i werbalna w języku niderlandzkim i dobra znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w logistyce/łańcuchu dostaw, administracji biznesowej, obsłudze klienta (najlepiej zdobyte w sektorze technicznym, SSC/BPO) będzie dodatkowym atutem,
- znajomość SAP - preferowana,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobre umiejętności komunikacyjne i obsługi klienta,
- otwartość i konstruktywne podejście do wykonywanych zadań
Oferujemy:
- zatrudnienie w międzynarodowej organizacji, która jest światowym liderem w swojej branży i posiada stabilną pozycję rynkową,
- szansę na rozwój zawodowy,
- pracę w międzynarodowym, zróżnicowanym środowisku, w którym język angielski jest głównym językiem komunikacji,
- możliwość pracy zdalnej,
- dodatkowe (płatne) urlopy,
- pełen pakiet benefitów.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.