Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta
WarszawaSpecjalista/ka ds. Obsługi Klienta
Warszawa
NR REF.: 1164911
Dla naszego Klienta z branży CFM poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie bieżąca współpraca z Kierownikiem ds. Obsługi Klientów w zakresie obsługi Klientów oraz utrzymania wysokiego poziomu satysfakcji Klientów, kontrola i zarządzanie umowami, prowadzanie analiz i przygotowywanie rekomendacji dotyczących optymalizacji flot Klientów, odpowiadanie na zapytania Klientów, ewidencjonowanie reklamacji złożonych przez Klienta, wspieranie Kierownika ds. Obsługi Klientów w zakresie utrzymania aktualnej bazy teleadresowej Klientów.
Poszukujemy osoby z wyższym wykształceniem lub w trakcie studiów, doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, silnie nastawionych na realizację celów, umiejących pracować pod presją czasu i dobrze odnajdujących się w pracy zarówno w zespole, jak i samodzielnie. Oczekujemy komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie (min. B2) oraz dobrej znajomości narzędzi MS Office. Mile widziane doświadczenie w pracy powiązanej z obsługą klienta w sektorze B2B.
Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość rozwoju i szkolenia z wielu przydatnych programów i narzędzi (m.in. Salesforce), zatrudnienie w pełnym wymiarze godzinowym, zdobycie doświadczenia w międzynarodowej firmie, benefity pozapłacowe (pakiet medyczny i karta Multisport).
Lokalizacja: Warszawa
Aby wziąć udział w rekrutacji kliknij w poniższy przycisk Aplikuj i prześlij swoje aktualne CV.
Warszawa
NR REF.: 1164911
Dla naszego Klienta z branży CFM poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie bieżąca współpraca z Kierownikiem ds. Obsługi Klientów w zakresie obsługi Klientów oraz utrzymania wysokiego poziomu satysfakcji Klientów, kontrola i zarządzanie umowami, prowadzanie analiz i przygotowywanie rekomendacji dotyczących optymalizacji flot Klientów, odpowiadanie na zapytania Klientów, ewidencjonowanie reklamacji złożonych przez Klienta, wspieranie Kierownika ds. Obsługi Klientów w zakresie utrzymania aktualnej bazy teleadresowej Klientów.
Poszukujemy osoby z wyższym wykształceniem lub w trakcie studiów, doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, silnie nastawionych na realizację celów, umiejących pracować pod presją czasu i dobrze odnajdujących się w pracy zarówno w zespole, jak i samodzielnie. Oczekujemy komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie (min. B2) oraz dobrej znajomości narzędzi MS Office. Mile widziane doświadczenie w pracy powiązanej z obsługą klienta w sektorze B2B.
Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość rozwoju i szkolenia z wielu przydatnych programów i narzędzi (m.in. Salesforce), zatrudnienie w pełnym wymiarze godzinowym, zdobycie doświadczenia w międzynarodowej firmie, benefity pozapłacowe (pakiet medyczny i karta Multisport).
Lokalizacja: Warszawa
Aby wziąć udział w rekrutacji kliknij w poniższy przycisk Aplikuj i prześlij swoje aktualne CV.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.