Kim jesteśmy? InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Olkusz
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- bieżąca obsługa telefoniczna i e-mailowa partnerów, klientów oraz pracowników;
- utrzymywanie stałych relacji z obsługiwanymi przez dział klientami i partnerami;
- rozwiązywanie bieżących problemów oraz przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji;
- utrzymywanie kontaktu z oddelegowanymi do klientów pracownikami.
Oczekujemy:
- wykształcenia średniego lub wyższego;
- dobrej znajomości języka niemieckiego (warunek konieczny)
- dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet Office, w szczególności Word oraz Excel)
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;
- umiejętności organizacji pracy własnej.
Mamy do zaoferowania:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;
- pracę od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00 w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy;
- realne możliwości podnoszenia kompetencji;
- dodatkowe benefity (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, bezpłatne masaże relaksacyjne)
- niezbędne narzędzia pracy (laptop oraz telefon)
- pracę w atmosferze wzajemnego szacunku i uznania;
- pracę dla jednej z największych polskich firm, zatrudniającej ponad 5000 osób.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.