#

Specjalista/ka ds.obsługi klienta (pół etatu w godzinach 13.00-17.00)

OTTO Work Force

Warszawa Wilanów, mazowieckie

OTTO Work Force

Specjalista/ka ds.obsługi klienta (pół etatu w godzinach 13.00-17.00)

Od: OTTO Work Force
Miejsce pracy: Warszawa Wilanów

OTTO Work Force Solutions Sp. z o.o. jest firmą doradczą działającą na rynku HR, posiadającą wieloletnie doświadczenie we wszystkich sektorach biznesu. Dzięki wiedzy i doświadczeniu naszego zespołu świadczymy wysokiej jakości usługi z zakresu doradztwa personalnego, pracy tymczasowej i outsourcingu.

Dla naszego Klienta, światowego lidera w dziedzinie innowacyjnych produktów i rozwiązań oświetleniowych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Specjalista/ka ds. obsługi klienta (pół etatu w godzinach 13.00-17.00)

Miejsce pracy: Warszawa/Wilanów

Nr ref. SOK/UK/01/2019

 

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

• przyjmowanie, ewidencja i dbałość o terminową i prawidłową realizację zamówień klientów;

• kontakt z klientem poprzez e-mail’e i telefon (praca nie jest związana z telemarketingiem ani pozyskiwaniem zamówień);

• dbałość o uzyskanie jak najwyższego stopnia realizacji zamówień

• działanie w celu minimalizacji kosztów transportu;

• informowanie klientów o: stanie realizacji zamówień, stanach magazynowych, cenach (cennikowych), promocjach, dostępności produktu;

• bieżące monitorowanie stopnia realizacji zamówień oraz informowanie o brakach towaru osób odpowiedzialnych za współpracę z klientami;

• wystawianie niezbędnych dokumentów magazynowych i finansowych (DD, FA, FA KOR), zamykanie faktur;

• terminowe rozpatrywanie reklamacji klientów i wystawianie faktur korygujących

- bieżąca aktualizacja asortymentu wraz ze wszystkimi niezbędnymi informacjami dot. asortymentu (np. kody EAN, kody art. klienta, wielkość op. zbiorczego)

- dbanie o prawidłowość cen znajdujących się w cennikach klientów (ceny standardowe, ceny na zatowarowanie, ceny promocyjne),

- bieżące monitorowanie zaległości płatniczych klientów w oparciu o aktualne informacje (raport), kontakt z klientem w ww. zakresie oraz współpraca z działem księgowości;

• aktywny udział w promocjach centralnych i lokalnych;

• realizacja zamówień na materiały reklamowe;

• współpraca z działem logistyki, księgowości i osobami odpowiedzialnymi za klientów;

 

Od kandydatów oczekujemy:

• możliwość podjęcia pracy w godzinach 13.00-17.00 jako warunek konieczny, od końca stycznia 2019 r.;

• doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. obsługi klienta w firmie sprzedającej produkty (nie usługi) minimum 2 lata;

• znajomość programu SAP;

• znajomość języka angielskiego;

• dokładność i dobra organizacja pracy;

 

Oferujemy:

• ciekawą pracę w firmie o bardzo stabilnej pozycji rynkowej;

• praca z najnowszymi technologiami;

• szkolenia produktowe;

• możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego;

• pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karta multisport,

obiady opłacone przez firmę;

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji w odpowiedzi na ogłoszenie.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi