Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/08/2018.

Specjalista/ka ds. marketingu i komunikacji

Łódź, łódzkie

Trenkwalder

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • tworzenie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej,
  • przygotowywanie, redagowanie materiałów komunikacyjnych na potrzeby procesu komunikacji wewnętrznej oraz materiałów marketingowych,
  • redagowanie wewnętrznego newslettera oraz wewnętrznej strony internetowej skierowanej do pracowników,
  • współpraca z agencjami w zakresie przygotowania materiałów graficznych,
  • wsparcie w zakresie obsługi spotkań wewnętrznych jak i zewnętrznych organizowanych przez dyrektora sprzedaży i marketingu,
  • wsparcie dyrektora sprzedaży i marketingu w zakresie organizacji jego podróży służbowych,
  • zarządzanie kalendarzem przełożonego,
  • organizacja przyjazdów gości, w tym przygotowywanie rezerwacji hotelowych i aranżowanie transportu,
  • przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz na zlecenie przełożonego,
  • składanie zamówień na materiały i artykuły marketingowe, składanie reklamacji w tym zakresie; sprawdzanie poprawności faktur z zamówieniami,
  • zamawianie materiałów firmowych (wizytówki, koperty i papier firmowy z logo firmy, pieczątki) u wybranego dostawcy, ewidencja zamówień, korekta, sprawdzanie poprawności wykonania zamówienia.

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy w obszarze marketingu, komunikacji lub pokrewnym na podobnym stanowisku w międzynarodowej organizacji,
  • umiejętności pisania i redagowania tekstów,
  • znajomość technologii tworzenia stron internetowych,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku,
  • samodzielność, odpowiedzialność i terminowość wykonywanych zadań,
  • umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy własnej,
  • znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office,
  • prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy :
  • umowę o pracę tymczasową,
  • zatrudnienie na pełen etat,
  • otwartą ścieżkę rozwoju i awansu,
  • pakiet szkoleń,
  • pracę w międzynarodowym środowisku,
  • pakiet benefitów ( prywatna opieka medyczna, karty multisport, ubezpieczenie grupowe).

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
Zapisz ofertę
do góry