Opis stanowiska pracy
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- wsparcie działalności handlowej biura w zakresie obiegu dokumentów i obsługa zamówień
- administracja i kierowanie logistyką (magazyn, transporty)
- współpraca z oddziałami firmy za granicą w zakresie przygotowywania ofert
- kontakty z klientami firmy w zakresie realizacji zamówień
- współpraca z dostawcami usług zewnętrznych
- prowadzenie ewidencji dokumentów, współpraca z księgowością, fakturowanie
- dbanie o profesjonalny wizerunek firmy - opieka nad biurem i sprzętem biurowym
- obsługa administracyjna biura (prace recepcyjno-kancelaryjne)
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- zaangażowanie, samodzielność i inicjatywa w działaniu
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- rzetelność i doskonała organizacja pracy
- wysoki poziom kultury osobistej
- pozytywne nastawienie i umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność poruszania się w środowisku internetowym
Oferujemy:
- realny i bezpośredni wpływ na rozwój firmy w Polsce
- pracę w zgranym, otwartym, rozwijającym się, międzynarodowym zespole
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Wabtec Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie."
Prezentacja firmy
www.wabtec.com
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/11/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat - rano
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Account Management