Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/08/2018.

Specjalista/ka ds. kadr i płac (wewnętrzny dział HR)

Kaposfő, zagranica

Trenkwalder

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • sporządzanie umów o pracę i aneksów wg określonego wzoru,
  • zakładanie i aktualizacja akt osobowych pracownika,
  • weryfikacje ewidencji czasu pracy,
  • weryfikacje poprawności druków i wniosków dotyczących absencji,
  • wprowadzanie danych do systemu kadrowego - SAP,
  • zgłaszanie pracowników i członków rodzin do ZUS (obsługa programu Płatnik),
  • udzielanie informacji i wyjaśnień pracownikom z zakresu podstawowych zagadnień prawa pracy.

Wymagania:
  • min. średnie wykształcenie mile widziane z zakresu administracji,
  • min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (w firmie o profilu produkcyjnej mile widziane),
  • umiejętność samodzielnego prowadzenia dokumentacji pracowniczej,
  • praktyczna znajomość przepisów w zakresie prawa pracy i zasad dotyczących rozliczania czasu pracy,
  • dobra znajomość obsługi programu Płatnik oraz MS Office (Word, Excel),
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,
  • znajomość systemów SAP i Płatnik - będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
  • ciekawą i odpowiedzialną pracę na czas określony z możliwością kontynuacji zatrudnienia bezpośrednio w strukturach firmy,
  • możliwość zdobycia doświadczeń w firmie działającej w strukturach międzynarodowych,
  • pracę w doświadczonym zespole kadrowo-płacowym,
  • rozwój zawodowy poprzez realizację codziennych zadań pod okiem specjalistów,
  • ciekawy i atrakcyjny pakiet benefitów pracowniczych (m.in. karta medyczna i sportowa, wyjście i imprezy integracyjne oraz dodatkowe niespodzianki dla pracowników).

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Zapisz ofertę
do góry