Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
wsparcie użytkowników w obsłudze systemów IT i rozwiązywanie bieżących problemów
nadzór nad poprawnym działaniem serwerów, komputerów, sieci komputerowej oraz urządzeń peryferyjnych
zarządzanie i konfiguracja kont ActiveDirectory
instalacja, konfiguracja oraz obsługa systemów operacyjnych z rodziny Windows
analiza i rozwiązywanie problemów z obszaru oprogramowania i sprzętu IT
Oferujemy:
stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i realizowanych zadań
możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych
Wymagania
wykształcenie kierunkowe
doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum rok pracy w dziale IT)
praktyczna znajomość dotycząca oprogramowania biurowego MS Office, systemów operacyjnych z rodziny Windows 7-10 , Windows Server oraz domeny Active Directory
znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieci i systemów informatycznych
znajomość konfigurowania i obsługi sprzętu komputerowego
znajomość technologii sieciowych i konfiguracji sieci LAN/WAN
znajomość konfiguracji urządzeń wyposażonych w łączność Wi-Fi
umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym analizę dokumentacji technicznej
mile widziane prawo jazdy kat. B.
Prezentacja firmy
Istniejemy na rynku od 1990 roku i świadczymy usługi w zakresie serwisu ...
Istniejemy na rynku od 1990 roku i świadczymy usługi w zakresie serwisu IT (administracja / outsourcing/ wsparcie użytkowników Helpdesk/ serwis urządzeń drukujących).
Z roku na rok rozszerzamy zakres swoich usług o czym świadczą certyfikaty ukończonych szkoleń i listy referencyjne naszych klientów.
Od wielu lat odnawiamy certyfikację na naprawy pogwarancyjne urządzeń drukujących LEXMARK (jesteśmy autoryzowanym serwisem pogwarancyjnym) oraz KYOCERA (jesteśmy autoryzowanym serwisem gwarancyjnym).
Jako Firma posiadająca wieloletnie doświadczenie potrafimy dostosować się pod indywidualne wymogi Klienta, uważnie słuchamy tego, co Klient do nas mówi i czego od nas oczekuje.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
26/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Konsulting, Praca IT - Bazy danych, Praca IT - ERP, Praca IT - Programowanie / Analizy
Klauzula informacyjna Pracodawcy
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?