Opis stanowiska pracy

- obsługa zgłoszeń informatycznych (Helpdesk)
- instalacja, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania
- zarządzanie lokalną infrastrukturą sieciową
- administracja systemami z rodziny Microsoft Windows Server
- zarządzanie mechanizmami archiwizacji i backup'u danych
- administracja serwisem pocztowym i stroną WWW
- współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego i usług informatycznych
- uczestnictwo w prowadzonych projektach informatycznych

Wymagania

Od kandydatów wymagane jest:
- wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, najlepiej o profilu informatycznym,
- dobra znajomość systemów Windows / Linux – instalacja i konfiguracja,
- dobra znajomość budowy, działania oraz konfiguracji komputerów,
- znajomość systemu Windows Server oraz środowiska Active Directory,
- podstawowa wiedza dotycząca topologii sieci komputerowej i działania urządzeń sieciowych,
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy o podobnym profilu technicznym,
- umiejętność współpracy z użytkownikami i komunikatywność,
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne korzystanie z dokumentacji technicznej.

Ponadto mile widziane będą:
- znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieci komputerowej,
- znajomość systemów bazodanowych,
- prawo jazdy kat. B

Prezentacja firmy

DFME DAMEL S.A. działa na rynku górniczym od blisko 80 lat i jest... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Czas trwania umowy
3 miesiące
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi