W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista Helpdesk
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkującej sprzęt rentgenowski, poszukujemy kandydatów na stanowisko
Specjalista Service Desk
Zadania na tym stanowisku to :
- Obsługa zgłoszeń serwisowych od klientów
- Tworzenie ofert na usługi serwisowe
- Rozliczanie za wykonane zgłoszenia w środowisku SAP
- Kontrola efektywności pracy inżynierów - Kontrola stanów magazynowych inżynierów serwisu
- Tworzenie raportów i analiz na potrzeby zarządzania działem serwisu
- Współpraca z pozostałymi działami firmy w międzynarodowym środowisku korporacyjnym.
Requirements:
- doświadczenie w obsłudze klienta w środowisku helpdesk/service desk
- bardzo dobra znajomość angielskiego (min. B2)
- bardzo dobra umiejętność komunikacji
- otwartość na zdobywanie wiedzy
Benefits:
- umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia
- możliwość pracy w międzynarodowym zespole