Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista Helpdesk

Miejsce pracy: Warszawa
3-15-65017
Salary: 6000 - 8000 PLN

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkującej sprzęt rentgenowski, poszukujemy kandydatów na stanowisko
Specjalista Service Desk

Zadania na tym stanowisku to :

- Obsługa zgłoszeń serwisowych od klientów
- Tworzenie ofert na usługi serwisowe
- Rozliczanie za wykonane zgłoszenia w środowisku SAP
- Kontrola efektywności pracy inżynierów - Kontrola stanów magazynowych inżynierów serwisu
- Tworzenie raportów i analiz na potrzeby zarządzania działem serwisu
- Współpraca z pozostałymi działami firmy w międzynarodowym środowisku korporacyjnym.

Requirements:
- doświadczenie w obsłudze klienta w środowisku helpdesk/service desk
- bardzo dobra znajomość angielskiego (min. B2)
- bardzo dobra umiejętność komunikacji
- otwartość na zdobywanie wiedzy

Benefits:
- umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia
- możliwość pracy w międzynarodowym zespole

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi