#

Specjalista Helpdesk

CONNECTIS_

Katowice, śląskie

CONNECTIS_
CONNECTIS_
Connectis_ smart way to technology
Od założenia firmy minęło ponad 21 lat. Zaczynaliśmy skromnie, ale teraz mamy Klientów w 14 krajach na całym świecie.
Specjalizujemy się w outsourcingu specjalistów oraz całych zespołów IT. Stworzyliśmy Connectis_cloud – bazę specjalistów IT oraz system zarządzania współpracą z nimi. Dostarczamy również gotowe produkty w modelu Managed Service. Pracujemy ściśle z klientem w tygodniowych lub dwutygodniowych sprintach. Zatrudniamy 350 osób, dziesięć razy tyle współpracuje z Connectis w oparciu o B2B.

Specjalista Helpdesk

Miejsce pracy: Katowice

Opis stanowiska:

  • Wsparcie techniczne pracowników
  • Instalacja Windowsa, konfiguracja poczty, restart sprzętu itp.
  • Rozwiązywanie problemów technicznych ze sprzętem

WYMAGANIA:

  • Minimum 6 miesięcy doświadczenia na linii wsparcia technicznego
  • Komunikatywność i otwartość
  • Chęć rozwoju zawodowego w IT
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego

Oferujemy:

  • Pracę w dużej firmie
  • Wsparcie doświadczonych współpracowników
  • Pakiet sportowy i medyczny dla Ciebie i rodziny
  • Z naszej strony niezapomniane imprezy i wyjścia integracyjne, meetup'y wewnętrzne

Benefity

  • komputer
  • pakiet medyczny
  • pakiet sport
  • szkolenia
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Connectis_ w liczbach
CONNECTIS_ 14 krajów
CONNECTIS_ średnio 18 ofert pracy dziennie
CONNECTIS_ lat doświadczenia w IT
CONNECTIS_ 66 litrów świeżej kawy
wypitej dziennie
CONNECTIS_ 350 zakontraktowanych
ekspertów IT
CONNECTIS_ 60 000 ekspertów IT

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi