Specjalista Helpdesk z językami obcymi
Miejsce pracy: WarszawaAdecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zakres zadań:
- Obsługa pierwszej linii wsparcia dla Klientów, w tym: przyjmowanie, rejestrowanie, analiza i klasyfikacja zgłoszeń
- Budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami firmy
- Wprowadzanie oraz zarządzanie danymi w systemie
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy
- Tworzenie raportów
Poszukujemy Kandydatów, którzy:
- Posiadają znajomość jednego z wymienionych języków na poziomie bardzo dobrym: Francuski/ Niemiecki/ Szwedzki/ Duński/ Rumuński/ Fiński
- Posiadają znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)
- Są dyspozycyjni do pracy w trybie zmianowym
- Posiadają dobrą znajomość pakietu MS Office
- Posiadają umiejętność analitycznego myślenia oraz umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Współpracę z międzynarodową firmą o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego podczas pełnej wyzwań współpracy
- Pakiet benefitów, w tym: karta medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
Oferta dotyczy pracy stałej.
=> 43Numer referencyjny: He/JR
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.