Specjalista Help Desk z językiem szwedzkim
Nasz zespół to dziś ponad 700 specjalistów, a w całej grupie technologicznej Euvic, która skupia firmy informatyczne z całej Polski - ponad 2000. Pracujemy w 15 siedzibach w Polsce i w 3 poza granicami kraju. Euvic to ponad 150 różnorodnych projektów realizowanych w teamach od kilku do kilkudziesięciu osób.
Wykorzystujemy przede wszystkim najnowsze technologie Java oraz .Net, nasze projekty to głównie systemy webowe oraz aplikacje mobilne.
Do współpracy zapraszamy zarówno doświadczonych specjalistów IT jak i początkujących pasjonatów technologii informatycznych.
Lokalizacja 44-100 Gliwice
| Liczba wakatów 5
| Minimalne doświadczenie Bez doświadczenia
|
Rodzaj umowy Na czas nieokreślony |
Wymiar etatu Pełny etat |
Wynagrodzenie ? - ? / ? (Brutto) |
Znasz języki obce, lubisz i cenisz możliwość kontaktów w językach obcych – mamy naprawdę szerokie grono klientów zagranicznych więc możesz u nas pracować w projektach międzynarodowych, szlifować języki i zobaczyć, jak pracuje się w innych kulturach. Ciągle uczysz się i doskonalisz języki lub nowe zagadnienia techniczne? Zapraszamy na konwersacje, szkolenia, webinary!
Euvic – już od ponad dekady działamy w obszarze usług informatycznych.
Nasz zespół to dziś ponad 600 specjalistów, a w całej grupie technologicznej Euvic, która skupia firmy informatyczne z całej Polski - ponad 1800. Pracujemy w 9 siedzibach w Polsce i w 3 poza granicami kraju. Euvic to ponad 150 różnorodnych projektów realizowanych w teamach od kilku do kilkudziesięciu osób.
Wykorzystujemy przede wszystkim najnowsze technologie Java oraz .Net; nasze projekty to głównie systemy webowe oraz aplikacje mobilne. Mówmy o sobie antykorporacja – mimo rozmiarów wciąż działamy jak firma rodzinna i pielęgnujemy jej wartości.
Wymagania:
•bardzo dobra znajomość języka szwedzkiego, umożliwiająca swobodną komunikację zarówno ustną jak i pisemną
•umiejętność pracy z komputerem – pakiet MS Office: Word, Excel, obsługa poczty elektronicznej
Mile widziane:
• znajomość języka angielskiego
• zainteresowanie zagadnieniami z zakresu IT
• doświadczenie w pracy w dziale IT lub wsparcia użytkowników
Oczekujemy:
• umiejętności pracy z zespołem klienta
• zaangażowania i kreatywności
• miłego usposobienia
Oferujemy:
• pracę w ciekawych, międzynarodowych projektach, w najnowszych technologiach i metodologiach
• profesjonalny system szkoleń wewnętrznych (językowe i techniczne)
• możliwość zdobycia certyfikatów
• bogaty pakiet socjalny ( min. Kartę Benefit MultiSport, pakiet medyczny, czy firmowy sportowy kabriolet )
• elastyczny czas pracy- w tym możliwość pracy zdalnej
• dla zainteresowanych możliwość ciekawych wyjazdów zagranicznych