- wyszukiwanie w raportach zamówień publicznych postępowań sprofilowanych do firmy
- analiza dokumentacji przetargowych
- przygotowywanie kosztorysów ofertowych
- kontakt z zamawiającym
- pozyskiwanie ofert od dostawców i podwykonawców
- obsługa bieżąca prowadzonych inwestycji (składanie i koordynacja zamówień)
- biegła znajomość programów Excel, Word, AutoCad
- doświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata
- znajomość rynku ogrodniczego oraz ogólnobudowlanego
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym szybką komunikację z kontrahentami zagranicznymi
- wykształcenie techniczne
- organizacja pracy, skrupulatność, chęć samodoskonalenia,
- mile widziana znajomość: Norma / Rodos, MS Project oraz umiejętność tworzenia harmonogramów
Stale rozwijająca się Firma z ponad 10 letnią historią o ugruntowanej po... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.