Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/10/2019.

Specjalista działu Obsługi Klienta

Poznań, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista działu Obsługi Klienta
Poznań
NR REF.: 1122616

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej zlokalizowanej w Gądkach pod Poznaniem, poszukujemy Kandydata na stanowisko Specjalisty działu Obsługi Klienta.

Twoje główne obowiązki to:
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta i koordynowanie obecnie istniejącej bazy kontrahentów. Dodatkowo będziesz odpowiedzialny za przyjmowanie reklamacji i zarządzanie polityką cen oraz za przygotowywanie i realizację planu wysyłek.


Idealny Kandydat:
Posiada wykształcenie wyższe oraz minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Dodatkowo ma ugruntowaną wiedzę w zakresie obsługi klienta i posługuje się komunikatywnie językiem angielskim.


Co zyskujesz?
Pracę w międzynarodowej i dynamicznej organizacji oraz możliwość rozwoju wraz z podnoszeniem kompetencji zawodowych. Dodatkowo masz gwarantowaną umowę o pracę oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij "Aplikuj" i prześlij nam swoje aktualne CV!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry