W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. zgodności z procedurami
Miejsce pracy: KrakówDla naszego Klienta, prężnie działającej, międzynarodowej instytucji finansowej, będącej liderem na światowym rynku, w związku z jej nieustannym rozwojem, aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. zgodności z procedurami
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:
-Zapewnienie zgodności działania Banku ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych oraz procedurach wewnętrznych,
- analiza podejrzanych transakcji w oparciu o analizę ryzyka
- analiza danych generowanych z systemów śledzących transakcje i podejmowanie dalszych działań wyjaśniających
- współpraca z pracownikami banku w zakresie przeciwdziałania zjawisku prania pieniędzy i ochrony danych osobowych
- kontrola przestrzegania wewnętrznych procedur przez pracowników banku
- pomoc w tworzeniu raportów dla zarządu banku
Wymagania:
Idealny kandydat na oferowane stanowisko powinien spełniać następujące wymogi:
-Wykształcenie wyższe,
-Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w sektorze bankowym/finansowym,
-Znajomość zagadnień i regulacji z zakresu compliance i tematyki prania brudnych pieniędzy jest warunkiem koniecznym
-Znajomość rynku bankowego oraz usług finansowych,
-Rozwinięte umiejętności analityczne,
-Elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu,
-Dobra znajomość języka angielskiego i francuskiego
-Zaawansowana obsługa komputera (pakiet Office)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym i silnym atutem
Korzyści:
Nasz Klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie zależne od umiejętności zawodowych oraz ilości doświadczenia, szerokie możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowej korporacji, pracę w młodym, dynamicznym zespole, prywatną opiekę medyczną oraz pakiet rekreacyjno-sportowy